  • Data: 2002-05-08 15:01:44
    Temat: Re: A propos cen Neo.
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla <c...@m...pl> napisał(a):

    > oj... ta TPSA.. Czy ty Jarek tez jest z okolic Otwocka ?? Bo ja od mojego
    > BOK nie otrzymalem zadnego pisma typu "..brak mozliwosci...". Ani ja nie
    > dostalem ani 18 innych osob z sposrod tych 200 ktore oczekuje :( . Moze to
    > dobrze moze zle. Pare tygodniu temu napisal list do dyrektora TPSA w
    > Warszawie. Wczoraj dostalem odpowiedz w ktorej jest napisane "... usluga SDI
    > bedzie dostepna w Pana rejonie w drugiej polowie b.r. ... " Ciesze sie...
    > ale jakos do konca nie wierze slowom Pana dyrektora? Czy wy byscie uwierzyli
> [...]

    Nie, nie z okolic Otwocka. Z samiuteńkiego centrum Wołomina.
    W sumie i tak masz lepiej, bo przyjamniej jakić officjał podał Ci jakiś
    termin - u mnie nawet słowem nie pisnęli, tylko nieofficjalnie pani w BOK-u
    coś napomknęła, że "może w 2-gim półroczu..." i że "mam szczęście, że jestem
    na światłowodzie".

    Zdrówko
    Jarek Zgoda