  • Data: 2018-05-19 14:04:28
    Temat: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Raz w życiu korzystałem ze skrzynki mailowej na serwerze operatora
    > (do celów służbowych). Nigdy nie korespondowałem w ten sposób z nikim,
    > kto ma skrzynkę poza domeną. Spam przychodzi do dziś. Oczywiście możliwe,
    > że komuś wyciekły kontakty przez coś windzinego, ale to mało prawdopodobne.
    > Za to wiele razy słyszałem, że akurat ta firma hostingowa handluje adresami
    > swoich klientów.

    Ja w logach od co najmniej roku znajduję próby logowania na adres i
    hasło podane w jednym z dużych sklepów internetowych. Gdybym do
    logowania do sklepu podał prawdziwy adres i hasło (jest alias i nigdy
    nie podaję tego samego hasła w dwóch różnych miejscach, stąd wiem jakie
    było źródło wycieku) no to by się ktoś normalnie zalogował. Próby
    wejścia z całego świata.
    A próby zgadywania nazwy konta i hasła to na okrągło.

    Pozdrawiam

    DD