  • Data: 2018-05-19 14:19:54
    Temat: Re: A teraz z innej beczki... bazy danych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Ja w logach od co najmniej roku znajduję próby logowania na adres
    > i hasło podane w jednym z dużych sklepów internetowych. Gdybym do
    > logowania do sklepu podał prawdziwy adres i hasło (jest alias i nigdy
    > nie podaję tego samego hasła w dwóch różnych miejscach, stąd wiem
    > jakie było źródło wycieku) no to by się ktoś normalnie zalogował.
    > Próby wejścia z całego świata.
    > A próby zgadywania nazwy konta i hasła to na okrągło.

    Mam strategię poniekąd odwrotną: hasło mniej ważne, ale adres mailowy
    podaję w róznych serwisach inny. Działający, będący aliasem do ogólnego
    spamowego konta. Też ciekawe obserwacje z tego. na przykład taka, że im
    mardziej zapewniają, że adres słuzy tylko do rejestracji, tym więcej
    spamu przychodzi. A tak przy okazji -- adresy email podawane w nagłówkach
    usenetowych ostatnio w ogóle są poza zainteresowaniami harvesterów.

    --
    Jarek