  • Data: 2023-12-06 22:07:04
    Temat: Re: A zwykła lampa LED...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Dec 2023 21:57:07 +0100, io wrote:

    > Ale człowieku, jakiej apki?! Ja mam automatyzację, inny świat. Chcę

    I działa ci jak chcesz ?

    > tylko dodać tryb nocny w przedpokoju. Lampka akurat załącza się jak
    > wykryje ruch, ale przycisk i sterowanie głosowe to żaden problem.
    > Jedynym problemem jest, że urządzenia końcowe są często 'proprietary' i
    > trzeba jakieś czary odprawiać by działały bez chmur producenckich. No i
    > cena, jak masz lampę ze ściemniaczem to kosztuje np 100zł a zwykła
    > lampka 15, dwie 30 ... za 100zł można tych lampek zrobić sobie 6.

    No ale nie będą sterowane.
    Chyba, ze sobie będziesz indywidualnie włączał.

    Niestety - problem taki, ze popularny "zasilacz kondensatorowy" nie
    jest łatwo sciemnialny, trzeba by napięcie obniżać.
    Zasilacz impulsowy/przetwornica moze miec zakres pracy np 90-250V
    i też sie nie da sciemnić, itd.

    J.