  • 11. Data: 2018-05-25 07:14:30
    Temat: Re: AC z 1 kluczykiem
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-24 o 22:09, Marek S pisze:

    > Być może.

    > Nieprawda. Mam klucz ze zmiennym kluczem szyfrującym i dało się.

    Oczywiście że się da, sklonowanie klucza dla kogoś kto ma sprzęt i
    wiedzę nie stanowi najmniejszego problemu. Druga sprawa jeśli da się
    dokupić oryginalny, nowy, czysty klucz dopisanie go do samochodu jest
    jeszcze prostsze, wystarczy urządzenie które ma procedurę programowania
    klucza.

    I "nie da" to się w zasadzie tylko parasola w dupie otworzyć, reszta
    może być jedynie średnio opłacalna.

    Lewis

  • 12. Data: 2018-05-25 07:29:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 07:14 Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > klucza.
    >
    > I "nie da" to się w zasadzie tylko parasola w dupie otworzyć, reszta

    A dasz mi jakieś namiary na człowieka, który dorobi mi 3 kluczyk do Kia
    Sorento III w cenie poniżej 2k? - serio pytam (pierwszą stronę googla
    obdzwoniłem jakby co).

    TG

  • 13. Data: 2018-05-25 08:13:26
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 25 maja 2018 00:29:13 UTC-5 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > A dasz mi jakieś namiary na człowieka, który dorobi mi 3 kluczyk do Kia
    > Sorento III w cenie poniżej 2k? - serio pytam (pierwszą stronę googla
    > obdzwoniłem jakby co).

    A tak z ciekawosci przeszedles sie po zwyklych punktach dorabiajacych klucze?
    Bo one fikusne to nie sa ale w niektorych siedza calkiem kumate ludziki i wiedza jak
    dorobic aby bylo dobrze.

  • 14. Data: 2018-05-25 19:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > A dasz mi jakieś namiary na człowieka, który dorobi mi 3 kluczyk do
    > Kia Sorento III w cenie poniżej 2k? - serio pytam (pierwszą stronę
    > googla obdzwoniłem jakby co).

    http://allegro.pl/kia-sportage-sorento-kluczyk-smart
    key-z-pilotem-
    i7340096335.html

    http://allegro.pl/i7340096335.html

    ???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 15. Data: 2018-05-25 19:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Zacny pomysł, ale nie zawsze się da.
    > Daje się właściwie tylko z prostym immobilizerem.

    Mowisz ze ASO potrafi coś czego nie potrafi dobry magik od dorabiania
    kluczyków?
    Hmm - masz jakies przykłady?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 16. Data: 2018-05-25 20:35:08
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > A dasz mi jakieś namiary na człowieka, który dorobi mi 3 kluczyk do Kia
    > Sorento III w cenie poniżej 2k? - serio pytam (pierwszą stronę googla
    > obdzwoniłem jakby co).

    Ja Ci dam namiary:
    http://basara.com.pl/

    Z pewnością czeka Cię podróż i być może demontaż stacyjki. Ale to już z
    nimi gadaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 17. Data: 2018-05-25 21:11:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 19:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > http://allegro.pl/kia-sportage-sorento-kluczyk-smart
    key-z-pilotem-
    > i7340096335.html

    To poprzednia generacja, w ASO taki kosztuje prawie tyle samo.

    TG

  • 18. Data: 2018-05-25 21:19:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    pisze:

    > Mowisz ze ASO potrafi coś czego nie potrafi dobry magik od dorabiania
    > kluczyków?
    > Hmm - masz jakies przykłady?

    ASO ma do dyspozycji magazyn części zamiennych producenta. Zamawia
    kluczyk, podaje VIN, ustawia nr (ustawienia elektryki w aucie dopasowują
    się do nr kluczyka) i kasuje klienta na $$$.

    TG

  • 19. Data: 2018-05-26 12:58:58
    Od: tomsss <t...@g...com>

    W ASO mercedes dorabiaja kluczyk na podstawie VINU - cena ok 1400 zl

  • 20. Data: 2018-05-26 12:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > kluczyk, podaje VIN, ustawia nr (ustawienia elektryki w aucie
    > dopasowują się do nr kluczyka) i kasuje klienta na $$$.

    Tyle teoria.
    Mechanicznie tez powinni byc oblatani bo:
    - doswiadczenie
    - instrukcje serwisowe
    - dostep do czesci
    a jednak roznie z nimi bywa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'