    From: "Trabant 3.0Diesel" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [ALLEGRO] Canon EF 17-40/4L USM
    Date: Tue, 16 Mar 2010 15:10:47 -0700 (PDT)

    On 16 Mar, 16:28, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:
    > Użytkownik "Trabant 3.0Diesel" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości grup
    5g2000yqm.googlegroups.com...

    sklepów:http://www.ceneo.pl/4733

    > Za ~500zł więcej, obiektyw jest nowy, nieużywany, z polskiej dystrybucji, z
    > gwarancją i nie od spamera. Używane na allegro zaczynają się od 1700zł.

    > To jak zrobić komuś kupę na wycieraczkę, przeprosić, a następnie poprosić o
    > papier toaletowy.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    >       Mikołaj

    Będzie OT, ale NMSP...
    Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek był zakaz zamieszczania ogłoszeń, pod
    warunkiem, że oznaczyło się to odpowiednio zamieszczając w tutle
    [allegro] albo [spam] wpisałem oba, jakos tylko [spam] mi
    wyfiltrowało.. ale to szczegół.
    Koledze zalecałbym jednak trochę meliski na rozluźnienie, bo za mocno
    coś łydę spina.
    Nie pozdrawiam.
    Szymon