  • Data: 2017-08-13 23:03:42
    Temat: Re: AMD na topie w rankingu?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/13/2017 9:51 PM, slawek wrote:
    > Jest mnóstwo biurw używających Excela. Jeżeli Excel
    > będzie chodzić szybciej (bo MS w pełni wykorzysta moc nowych CPU), to
    > właśnie te biurwy mogą od razu poczuć że wszystko idzie szybciej...
    > Nawet jeżeli coś tam jest naskrobane w VBA.

    Mnóstwo nie oznacza wszystkie. Na razie, dziękować andtopomorficznej
    personifikacji, szpitale nie bazują na Excelu a większe firmy odchodzą
    jak tylko zobaczyly miliardowe straty jakie generuje [1]. Ja mówie na
    ten przykład o programie do wydruku faktur śp Praktikera za który
    powinni wieszać za jaja. Takiego gównianego softu sa miliony sztuk,
    pisane przez pustaków bez śladu wiedzy o programowaniu. Dla nich Ryzen
    to katastrofa. MHz nie chcą ani trochę drgnąc od kilku lat.

    > Równolegle pisze się prosto, łatwo i przyjemnie.

    Nie, wymaga to zmiany nawyków i języka. Tego nie da się rozwiązać
    pstrykając palcami, należy poaczekać i zakopać całe moje pokolenie razem
    ze mną. Nadzieja tylko w młodych którym nie pokażemy języków z klamerkami :/

    [1]
    https://www.forbes.com/sites/timworstall/2013/02/13/
    microsofts-excel-might-be-the-most-dangerous-softwar
    e-on-the-planet/