  • Data: 2017-08-14 22:30:51
    Temat: Re: AMD na topie w rankingu?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/14/2017 10:18 PM, slawek wrote:
    > Primo, dlaczego nazywasz zupełnie nieznanych sobie ludzi przygłupami?

    Trochę ich znam.

    > Trochę to nieładne.

    Bez watpienia. Teraz uważaj: z ich punktu widzenia programisisci to nie
    tylko przygłupy ale 3-ci sort. Taka wojna klas. Ludzie z korpo,
    szczegolnie ze świata finansjery poza nielicznymi wyjątkami kończą
    śmieciowe studia. Na pewno nie na tyle przydatne aby miec pojęcie jakie
    zagrożenia stanowi Excel i pisanie makr bez przygotowania
    programistycznego i matematycznego. Dlatego powinni zatrudniać ludzi
    którzy wiedzą. Ale koszta.

    > Zwłaszcza że te "przygłupy" potrafią przelać na
    > konta we Szwajcarii parę miliardów dolarów... a ty nawet nie wiesz kiedy
    > i jak.

    Fascynujace. Potrafią już wciskać Enter? Naprawdę to czy ktoś potrafi
    robić przelew na dolara czy milion swiadczy o mądrości? Serio? Łomatko.

    > Po drugie, nie masz pojęcia o możliwościach Excela.

    Nie masz pojecia o czym mam pojęcie. Dośc nerwowo dyskutujesz. Masz tam
    jakieś zawody z okolic kto odpowie na najwięcej postów?

    > Po trzecie - i najważniejsze - pisałeś że nie ma sensu pisanie w BCPL
    > gdy program ma służyć do latania w Kosmos.
    > Na co dostałeś ironiczną odpowiedź, że misję Apollo oprogramowano w
    > Adzie 95. Nie zrozumiałeś ironii?

    Wyprostowałem pojęcie aby była jasność na czym polega analogia.
    Programowaniem powinni zajmować sie inzynierowie. Niestety w korpo
    zajmują sie nimi "analitycy finansowi" dla których Excel jest szczytem
    rozwoju i robią to źle.

    > I jeszcze drobiazg. Programy do misji Apollo to także masa rzeczy
    > napisanych w Fortranie.

    Oczywiście.

    https://github.com/chrislgarry/Apollo-11/blob/master
    /Luminary099/ALARM_AND_ABORT.agc

    https://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_Guidance_Comput
    er#Software

    "AGC software was written in AGC assembly language and stored on rope
    memory."

    Czyli Fortran, jak w mordę strzelił. Jeśli fakty przeczą teorią,
    najprościej zmienić fakty.