  • Data: 2017-08-17 00:00:39
    Temat: Re: AMD na topie w rankingu?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/16/2017 11:43 PM, slawek wrote:
    > Że co? Że w C++ jest operator potęgowania?
    > Nie ma.

    Przeciez mozesz sobie napisać co chcesz w ramach jezyka. Więc nie ma
    problemu.

    > Można próbować przedefiniować jakiś operator aby robił potęgowanie.

    No i w czym problem? I na co to komu?

    > Tyle że C++ nie pozwala na redefinicję operatorów dla typów
    > standardowych. Czyli np. double.

    A po co tam przerabiać, dorabiać? Przeciez jest standardowa funkcja do tego.

    > I co ty na to "miszczu od C++"?

    Ano odpowiem bardzo prosto: pisanie z uzyciem operatorów jest mniej
    czytelne niż z uzyciem funkcji. Dlatego nikomu nie brakuje, a jak ktos
    musi to sobie napisze. Widzisz, twoje operatory ktore mają tak strasznie
    powodować wyższośc Fortrana nad światem sa gówno warte. Do tego stopnia
    że w C++ sa coding standardy zabraniające defninicji operatorów. I
    prawde mówić nie dziwie im się.

    Zastanawia mnie Twoje usilne kombinowanie nad wyzszością jakiegoś
    znaczka nad pow(x,y). Przeciez to to samo i działa tak samo za wyjątkiem
    pierdolek składniowych.

    Jak już musisz to sobie przeladuj operator ^ ze wszelkimi konsekwencjami
    kolejności.

    Jesli to wszystkow czym Fortran jest lepszy to może jednak daj sobie z
    nim spokój.

    Spodziewałem się jednak czegoś więcej niż pierdoła skladniowa. Jak
    zwykle z nadętej dyskusji wychodzi cichy pierd.