  • Data: 2016-10-03 16:21:49
    Temat: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam.pl> Wrote in message:
    > współczesne laptopy jak najbardziej mają matryce, którą dobrze widać w
    > pełnym słońcu na dworze.
    > Kwestia jedynie rodziaju matrycy, modelu laptopa i co za tym idzie ceny.

    Ale to nie sztuka za kosmiczne pieniądze mieć jakąś malutką
    funkcjonalność dodatkową.
    Mój laptop na Allegro wyceniliby na półtora stówki może - choć
    fakt że w roku wypuszczenia był z wyższej półki

    > W każdym razie, jeśli kupujesz matryce 'szklane' to się nie dziw, że
    > możesz się w niej przeglądać.

    Ale ta właśnie szklana jest, a jednak co do "przeglądania się"
    ma
    lustro ale POD matrycą więc ładnie widać obraz w słońcu
    :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/