  • Data: 2017-06-13 22:35:02
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ic h grę i ograć ich
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A widzialem oferty z ubezpieczeniem i na takie wypadki.
    > Obliczali wtedy % pozostalego bieznika i tylez % rabatu udzielali na
    > zakup nowych opon.
    > Calkiem rozsadnie ... na naszych drogach by bylo, bo amerykanskich nie
    > znam - czesto sie niszczy opony ?

    W tym przypadku akurat ubezpieczenie pokrywa koszt nowej opony niezależnie
    od zużycia starej.

    Co do amerykańskich dróg to róznie jest - akut w Chicago dosyć legendarnie
    źle :-)

    Tak się złożyło ze w Hondzie wymienili mi wszystkie 4 opony w ramach tego
    ubezpieczenia. W dopiero co omawianej Acurze tylko dwie, w tym jedną bardzo
    niedawno. Na tyle niedawno, że kazałem ją sobie zostawić bo nowa była i
    serce się kroiło aby ją wyrzucić :-) Szkoda, że rozmiar ciut inny i mi do
    Passata nie pasuje :-))))

    > www.oponeo.pl albo ceneo.pl
    >
    > Ten model moze nie wystepowac w Europie.
    > Ale PremiumContact 6 na oponeo od 420zl za sztuke, wymiana z ~80zl za
    > 4.

    Nigdy jakoś nie skusiłem się na zamówienie opon online... Nawet tym razem
    wyszukałem te opony na TireRack.com za $129 netto za sztukę plus $16 za
    wysyłkę x4 a w lokalnym Discount Tires gdzie zawsze chodzę ze swoimi autami
    kosztowały dokładnie $131/sztukę netto. U nas się nie opłaca. A facio mi
    powiedział ze oni dostosują cenę swoją do dystrybutora online jeśli znajdę
    tą samą oponę taniej z wysyłką od ceny jaką oni mi oferują...

    > No popatrz - nawet oferuja, ale czy ktos z tego korzysta .. troche
    > watpie, u nas nie ma takiego zwyczaju
    > http://www.oponeo.pl/files/docs/RegulaminUbezpieczen
    iaOpon.pdf

    A możesz mi to streścić? :-)))
    Czy aby użyć tego ubezpieczenia to muszę jakieś papierkowe roboty robić i
    bujać się z ubezpieczycielem czy idę do gumiarza i on robi wszystko co
    trzeba za darmo?