  • Data: 2017-06-13 22:18:19
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ohpg4h$gq0$...@d...me...
    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Opony mają oczywiście gwarancję, ale gwarancja nie obejmuje przypadku
    >gdy
    >wjedziesz na coś na drodze i przetniesz oponę.

    A widzialem oferty z ubezpieczeniem i na takie wypadki.
    Obliczali wtedy % pozostalego bieznika i tylez % rabatu udzielali na
    zakup nowych opon.
    Calkiem rozsadnie ... na naszych drogach by bylo, bo amerykanskich nie
    znam - czesto sie niszczy opony ?

    >Jak wygląda sytuacja w Polsce?
    >Ile komplet takich Continentali kosztowałby z usługą u dobrego
    >gumiarza w
    >Polsce?

    www.oponeo.pl albo ceneo.pl

    Ten model moze nie wystepowac w Europie.
    Ale PremiumContact 6 na oponeo od 420zl za sztuke, wymiana z ~80zl za
    4.

    >Czy oferują takie ubezpieczenie od uszkodzeń na drodze?

    No popatrz - nawet oferuja, ale czy ktos z tego korzysta .. troche
    watpie, u nas nie ma takiego zwyczaju
    http://www.oponeo.pl/files/docs/RegulaminUbezpieczen
    iaOpon.pdf

    J.