  • 1. Data: 2017-06-13 16:59:02
    Temat: ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Opowiadałem Wam już jak to autoryzowane stacje obsługi aut w USA kuszą
    klientów do pofatygowania się do nich z autem różnymi metodami: a to tania
    wymiana oleju za $20 a potem dopłata rzędu $100 lub więcej czyha gdy chcesz
    dać olej syntetyczny... a to kupon na darmową "multipoint inspection",
    gdzie Ci sprawdzają czy płyny ustrojowe ok, czy wycieraczki ok, czy klocki
    hamulcowe ok, wyciągają Ci pod nos brudne, czarne filtr powietrza i filtr
    pyłkowy kabiny licząc na to że się zlękniesz i im zapłacisz za nowe filtry
    i wymianę, a to kupon na darmowe sprawdzenie zbieżności kół (całej
    geometrii) a potem jak coś jest 0,1 stopnia poza widełkami tolerancji to na
    wydruku prezentowane jest na czerwono jako zagrożenie życia Twoich dzieci i
    oferowana jest regulacja za zaledwie $140 + podatek :-)

    No więc dziś pobawiłem się z moim lokalnym dealerem Acury w jego własną
    zabawę :-)

    Ponieważ przed chwilą wymieniłem opony na nowe (u lokalnego przedstawiciela
    dużej gumiarskiej sieci warsztatów Discount Tires wyszło jakieś $780 z
    robocizną i ubezpieczeniem za Continentale ExtremeContact DWS 06 w
    rozmiarze 235/45R17) a ostatnio robotę z zawieszeniem (i ustawienie
    zbieżności po niej) robiłem w grudniu, pomyślałem że po pół roku warto
    sprawdzić czy wszystko wciąż ok aby nowe gumy nie zaczęły się krzywo
    ścierać...

    No i paczę :) i widzę na ich stroniczce - mają kupon na darmowe sprawdzenie
    geometrii - ok, czyli się bawią w tą samą zabawę co zwykle... Mają też
    kuponik na "multipoint inspection", ok, czyli może wyciągną mi brudne
    filtry, ok... :-)

    Umówiłem się więc na 7 rano. Tylko na kontrolę zbieżności aby być pierwszy
    i nie czekać no i pojechałem do Acury po drodze kupując w innej ASO Hondy
    nieco tańsze niż u Acury te same wycieraczki i filtry (oryginały Hondy)
    jakie wchodzą do mojego i jadę do nich na przegląd z moim 10-letnim
    rzęchem...

    Zbieżność wyszła w tolerancji, czyli wszystko gra... panienka która
    wcześniej "namówiła mnie" na dodatkową darmową usługę w postaci "multipoint
    inspection" przynosi mi uradowana z uśmiechem od ucha do ucha moje wyjęte z
    auta brudne filtry i skarży się też na stare wycieraczki a ja na to że "oj,
    dziękuję bardzo, nie sądziłem że zadasz sobie aż tyle trudu aby mi
    wyciągnąć filtry i pokazać że brudne bo ja wiem że są brudne bo dawno nie
    zmieniałem. Nawet kupiłem już nowe i zamierzałem je dziś wymienić, mam je w
    bagażniku. Wycieraczki też.". I tu otwieram bagażnik i pokazuję nowe
    filtry... pytając: "ale skoro już wyciągnęłaś te brudne to może od razu
    włożysz te moje nowe zamiast wkładać stare?" :-) Panienka na to zaskoczona:
    "oj, muszę zapytać szefa, chyba będę musiała policzyć za robociznę..." -
    ale nie, przyszła za chwilę i powiedziała że wymienili mi moje filtry
    gratis :-)

    Tak więc w efekcie zrobili mi niezły przegląd auta, wypunktowali parę
    drobnych rzeczy do zrobienia (osłona katalizatora nadrdzewiała i się
    telepie oraz jakiś gumowy bloczek/uchwyt belki tylnego zawieszenia),
    sprawdzili zbieżność, hamulce, dolali płyny, wymienili wycieraczki i
    filtry, odstawili umyte auto i nie policzyli ani centa...

    Na przednim siedzeniu od strony pasażera zostawiłem dyskretnie i
    niepozornie nowy pasek wieloklinowy Hondy, (serpentine belt), akurat ten
    sam co wchodzi do mojego auta :-) ale na to się już skubani nie dali
    nabrać, będę go musiał wymienić samemu :-))

  • 2. Data: 2017-06-13 18:26:00
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Opowiadałem Wam już

    Załóż se bloga, podaj linke (raz na miesiąc) na grupę, i se pisz do woli.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-06-13 18:26:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Załóż se bloga, podaj linke (raz na miesiąc) na grupę, i se pisz do woli.

    Znowu nie wziąłeś pigułki na uspokojenie?
    Przeszkadza Ci że tu piszę i postanowiłeś się poskarżyć? :-)
    Weź sobie sam załóż bloga i tam się użalaj....

  • 4. Data: 2017-06-13 18:33:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-06-2017 o 18:26, Pszemol pisze:

    > Znowu nie wziąłeś pigułki na uspokojenie?
    > Przeszkadza Ci że tu piszę

    A Amerykańskich przypadłościach?
    Spytaj raczej komu to nie przeszkadza i kogo to interesuje...

  • 5. Data: 2017-06-13 18:41:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > A Amerykańskich przypadłościach?
    > Spytaj raczej komu to nie przeszkadza i kogo to interesuje...

    Są tacy co ich interesuje. A Wy czytać nie musicie.

  • 6. Data: 2017-06-13 18:51:19
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

> [...]

    To, że ty bierzesz jakieś pigułki to równiez nie jest temat na pms.

    > Są tacy co ich interesuje.

    Dajesz z listą (ale nie tu tylko na swoim nowym pięknym blogu

    > A Wy czytać nie musicie.

    Owszem, nowego pięknego bloga nie mam zamiaru czytać...
    Możesz się wywnętrzać gdzie chcesz, byle nie na pms

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2017-06-13 18:52:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-06-2017 o 18:41, Pszemol pisze:

    > Są tacy co ich interesuje.

    Skąd wiesz i czy na pewno na tej grupie?

  • 8. Data: 2017-06-13 19:08:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.06.2017 18:41, Pszemol pisze:

    > Są tacy co ich interesuje.

    Ile was? Raz! :D

    --
    collie

  • 9. Data: 2017-06-13 19:18:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Możesz się wywnętrzać gdzie chcesz, byle nie na pms

    Sam się przestań wywnętrzać. Nikogo nie interesują Twoje żale.

  • 10. Data: 2017-06-13 19:22:46
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 13.06.2017 o 18:41, Pszemol pisze:

    > Są tacy co ich interesuje. A Wy czytać nie musicie.

    Program 'Warsaw Shore' też niektórych interesuje.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm