  • Data: 2003-03-11 14:00:52
    Temat: Re: ATM 155Mbits w TPSA
    Od: "Marcin Mucha" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ponownie witam!
    Bardzo się cieszę, że szanowny Pan Marek Moskal dołączył się do rozmowy.
    Chciałem tylko nadmienić że informacje które podałem nie miały na celu
    wprawić nikogo w zakłopotanie czy też doprowadzić do sytuacji w której
    będziemy się spierać kto lepiej opisze funkcje warstw modelu warstwowo
    przestrzennego ATM.

    Co do mojej wypowiedzi tyczącej się określenia- wyboru odpowiedniej warstwy
    adaptacyjnej w odniesieniu do aplikacji i typu ruchu, chciałem jedynie
    wskazać na ten element, który dla osoby - źródła tego pytania powinien być
    istotny.
    Wydaje mi się to całkiem oczywiste, że wybór technologii zależny jest od
    określenia wymogów oprogramowania jakie ma działać w oparciu o dany serwis
    WAN-oski. Według wielu źródeł (np. Cisco) jest to jeden z istotniejszych
    czynników, który bierze się pod uwagę podczas wyboru technologii. Właśnie
    dlatego zwróciłem uwagę na ten element, bez rozwijania jego istoty - która
    jest w tym miejscu nie potrzebna. I jestem pewien że taka odpowiedz powinna
    satysfakcjonować pytającego.

    Pozdrawiam

    Marcin Mucha
    e-mail: m...@s...com