    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AVD przykład kolejny...
    Date: Mon, 23 Oct 2017 00:37:46 +0200

    news:osi2ku$jdg$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie musisz nic wymyślać. Na stole stoi $1mln. Od Randiego. Warunki sa
    > trywialne jesli ma się te magiczne zdolności:
    >
    > https://gizmodo.com/305549/james-randi-offers-1-mill
    ion-if-audiophiles-can-prove-7250-speaker-cables-are
    -better

    > O ile wiem nie ma na razie wygranej.

    Nie-ma-i-nie-bę-dzie-e-e-ee-ee...

    > Nic to nie da.
    >
    > http://audiovoodoo.org/dopieszczony-zarowno-pod-wzgl
    edem-budowy-jak-i-dzwieku/

    > No i co z tego że w środku widać montaż godny miernego ucznia technikum?

    Pająka jeszcze przetrawiłem, ale, jak się moim oczom ukazał scalak SMD
    chamsko zalutowany na wstawkach z grubego drutu, to zwątpiłem w ludzi.
    Ja zaś... chyba zrobię coś takiego, że wybebeszę środek, wstawię coś na 7741
    (wyjątkowo rozmyślnie - hint: pewna właściwość tego układu), dociągnę
    poziomy i dam do oceny. Ciekawe, jak zaczną się plątać :)

    > Audiofile widzieli i uważają to za zaletę niż wadę. Kilka opini jakie
    > słyszałem to "optymializacja długości strumienia elektronów" oraz
    > "usunięcie źrodła szumu, czyli płytek drukowanych".

    No, bo wiesz, jak zamontujesz "po bożemu", to ci gigaherce uciekną :P

    > To religia. Ze wszystkimi debilizmami każdej religii. Można zwalczać, ale
    > można też zarabiać. To drugie wydaje się uniwersalnie działajacym
    > rozwiązaniem dla dowolnej religii.

    Ano cóż, bo wiary w tym dawno już nie ma. Bigoteria, zjawisko, które już
    nasz wieszcz Kochanowski wyśmiewał, zanim jeszcze barok nastał.

    > Możliwe że ten człowiek od wzmacniacza na pająka robi lepszą robotę
    > doprowadzając kilku debili do bankructwa niż dyskutowanie z nimi.

    Tylko niech tego esemdziaka jakoś normalniej potraktuje... ach, zapomniałem,
    OPTYMALIZACJA...
    Ach... aż mnie potężnie kusi, sprokurować kilka takich pseudo-top-endowych
    fałszywek, na jakimś niskoszumnym scalaku (by się zbyt szybko nie skapnął
    ten, co słucha) i rozpuścić wśród ludzi, że oto jakaś bardzo niszowa marka,
    nieznana na rynku, wypuściła coś, co mnie zachwyciło. Ale już nie będę się
    teraz silił na poetykę... Złotousi samo sobie dośpiewają odpowiednie słowa i
    skojarzenia.
    O, TDA7294, zawoalować, że tranzystory posmarowane pastą poprawiająca
    brzmienie, zoptymalizowana długość przewodów, filtr sieciowy premium, no,
    popleśc trochę bzdur. Podpięte pod głośnik oczywiście zagra, ciekawe, ilu
    się rozpłynie w peanach, zanim ktoś sie skapnie, że robi sie go, pahdą le
    mot, w chuja. Obudowa oczywiście wycyzelowana, gałeczki strzałeczki,
    guziczki wprost z piczki, świecidełka, błyskotki... I patrzeć się
    dyskretnie, jak się tym branzlują.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.