    From: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Administracja Netia by Ericsson = black hole
    Date: Sat, 25 Aug 2007 00:18:20 +0200

    Dnia piątek, 24 sierpnia 2007 23:46, Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > Ciekawe, w jakim niby celu? Przecież to sporo roboty dla routera...

    Przepraszam, że tak ni z gruszki ni z pietruszki wypadłem z dziwną
    odpowiedzią, temat nawiązuje jednak po części do mojego postu z 27 czerwca
    2007 "Netia i Niemcy", ale do rzeczy....

    Nie mam pojęcia w jakim celu, nie czuję się władny cytowania tutaj mojej
    korespondencji z nimi (zresztą i tak się nie tłumaczyli, tylko stwierdzili
    fakt). Dość, że styki z zagranicą śmierdzą traffic shapingiem rodem z
    najgorszego urynanetu (a miałem przyjemność administrować nieco większą
    osiedlówką i tak "kreatywnie" usług to nie świadczyliśmy nawet domowym
    odbiorcom), np. w zależności od różnych portów źródłowych i docelowych
    transfer na łączu 2Mbit po scp wynosił przy niektórych kombinacjach
    maksimum 10-20kB/s, przy innych zaś łączę się dało bez problemu wysycić.
    Ten problem po kilku moich e-mailach rozwiązali, nie potwierdzając ani jego
    zgłoszenia ani naprawienia (samo się pewnego dnia naprawiło, ale ładnie
    napisałem e-maila i podziękowałem za naprawienie tego), ale o zerowy ToS
    rzucam jak grochem o ścianę od kilku miesięcy, a że chcemy między polskim,
    a niemieckim oddziałem firmy przegrywać nieco danych po scp równocześnie
    pracując zdalnie (kilkanaście-dziesiąt sesji ssh naszych pracowników) to
    mnie już cholera bierze (od Netii mamy symetryczne 2Mbit, gdzie
    rozróżnienie scp od ssh bardzo by się przydało).

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |