    From: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Administracja Netia by Ericsson = black hole
    Date: Sat, 25 Aug 2007 18:16:41 +0200

    Użyszkodnik Kajetan Staszkiewicz napisał:

    > Przepraszam, że tak ni z gruszki ni z pietruszki wypadłem z dziwną
    > odpowiedzią, temat nawiązuje jednak po części do mojego postu z 27 czerwca
    > 2007 "Netia i Niemcy", ale do rzeczy....

    [...]

    > Dość, że styki z zagranicą śmierdzą traffic shapingiem rodem z
    > najgorszego urynanetu (a miałem przyjemność administrować nieco większą
    > osiedlówką i tak "kreatywnie" usług to nie świadczyliśmy nawet domowym
    > odbiorcom)

    Oczywiście, że w Netii majstrują przy stykach zagranicznych i to ostro.
    Pewnie kreatywni fachowcy rodem z Futuro się do tego dorwali. W każdym razie
    dla mnie jest to absolutny skandal, żeby przy dwuletniej umowie z
    "kluczowym" klientem, przez cały drugi rok umowy łącze do zagranicy w
    zasadzie nie istniało. Tak jak piszesz - zgłoszenia problemu otwierano i bez
    konsultacji zamykano i tak w kółko. Żadnej reakcji i centralne rżnięcie
    głupa. Przy zawieraniu umowy z Netią kazałem zapisać sobie, że nie będą
    limitować ruchu do AS5617 w żaden sposób, no to w zamian zaczęli mi
    limitować zagranicę - jak nie kijem go to pałką. To wszystko mimo tego, że
    od prawie roku nie puszczam Netią ruchu do AS5617 w ogóle. Poprostu słów
    brak, a najlepsze jest to, że po wysłaniu wypowiedzenia umowy, nagle
    wszystko cudownie się naprawiło, a i handlowcy zaczęli się mną interesować.

    --
    TOM