eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipAdministracja Netia by Ericsson = black hole › Re: Administracja Netia by Ericsson = black hole
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Administracja Netia by Ericsson = black hole
    Date: Sat, 25 Aug 2007 22:29:01 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <faq3ee$m1i$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fakqc4$1a$1@inews.gazeta.pl> <fama8u$kv3$1@news.onet.pl>
    <fanjk9$24e4$1@sparrow.axelspringer.com.pl> <fanlfb$agp$1@news.onet.pl>
    <fapklf$1kgc$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc-81-219-65-65.dziesiata.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1188073742 22578 81.219.65.65 (25 Aug 2007 20:29:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Aug 2007 20:29:02 +0000 (UTC)
    X-User: siedar1
    In-Reply-To: <fapklf$1kgc$1@news2.ipartners.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.4 (X11/20070706)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:82783
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Śląski pisze:
    >
    > Oczywiście, że w Netii majstrują przy stykach zagranicznych i to ostro.
    > Pewnie kreatywni fachowcy rodem z Futuro się do tego dorwali. W każdym
    > razie dla mnie jest to absolutny skandal, żeby przy dwuletniej umowie z
    > "kluczowym" klientem, przez cały drugi rok umowy łącze do zagranicy w
    > zasadzie nie istniało. Tak jak piszesz - zgłoszenia problemu otwierano i
    > bez konsultacji zamykano i tak w kółko. Żadnej reakcji i centralne
    > rżnięcie głupa. Przy zawieraniu umowy z Netią kazałem zapisać sobie, że
    > nie będą limitować ruchu do AS5617 w żaden sposób, no to w zamian
    > zaczęli mi limitować zagranicę - jak nie kijem go to pałką. To wszystko
    > mimo tego, że od prawie roku nie puszczam Netią ruchu do AS5617 w ogóle.
    > Poprostu słów brak, a najlepsze jest to, że po wysłaniu wypowiedzenia
    > umowy, nagle wszystko cudownie się naprawiło, a i handlowcy zaczęli się
    > mną interesować.
    >
    Mam testowa umowe z Netia, nie wiem jak dlugo bedziemy wspolpracowac,
    ale poki co to troche jak mlotem w kowadlo.
    Wszystko przez handlowca. Maile gdzies laduja w kosmosie.
    Owszem podciagneli swiatelko - akurat mieli wezel w budynku, zakonczyli
    ladnym switchem, lacze sie da wysycic.
    Ale na dluzsza mete to uciazliwe troche, takie zalatwianie. Zobaczymy co
    z tego bedzie.

    Najgorsze ze nie mozna sterowac preferenjami na laczu zagranicznym oraz
    to ma sie sredni wplyw na to z czego sie korzysta,
    Ciekawe ze jest np. community na blokade rozglaszania do TPSA a nie ma
    np. blokady na rozglasznie do Telii.

    D.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: