    From: Bartek Duda <b...@t...zsel.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Administracja Netia by Ericsson = black hole
    Date: Sun, 26 Aug 2007 16:37:41 +0000 (UTC)

    Sied@r <s...@d...lub.pl> wrote:

    > Mam testowa umowe z Netia, nie wiem jak dlugo bedziemy wspolpracowac,
    > ale poki co to troche jak mlotem w kowadlo.
    > Wszystko przez handlowca. Maile gdzies laduja w kosmosie.
    > Owszem podciagneli swiatelko - akurat mieli wezel w budynku, zakonczyli
    > ladnym switchem, lacze sie da wysycic.
    > Ale na dluzsza mete to uciazliwe troche, takie zalatwianie. Zobaczymy co
    > z tego bedzie.
    >
    > Najgorsze ze nie mozna sterowac preferenjami na laczu zagranicznym oraz
    > to ma sie sredni wplyw na to z czego sie korzysta,
> [...]

    Ogolnie handlowcy w Lublinie nie za bardzo czasami wiedza co zamierza
    centrala. Wiele z tego powodu wynika niepotrzebnego zalatwiania i patrac z
    boku mozna doznac uczucia chaotycznego dzialania w/w oddzialu.

    Tyle ile sie czlowiek nameczyl by zalatwic z pozoru prosta rzecz to jego.

    Pozdrawiam,
    --
    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sie? Komputerowa : http://www,elesem,net :