  • Data: 2009-02-15 12:04:06
    Temat: Re: Adres strony z wynikami wyszukiwania
    Od: porneL <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Feb 2009 23:24:27 -0000, lamer <l...@p...pl> wrote:

    > domena.pl/auto/ford/2002
    >
    > domena.pl/auto/ford-2002
    >
    > domena.pl/auto-ford-2002
    >
    > od biedy:
    >
    > domena.pl/?auto=ford&rok=2002

    To nie jest od biedy. To jest jedyne właściwe rozwiązanie.

    URL-e ze slashami mają być hierarchiczne. W takim wyszukiwaniu trudno się doszukać
    hierarchii (wychodzą bzdury jak domena.pl/auto/ford/rok/)

    Google specjalnie odradza nadużwania mod_rewrite to symulacji dynamicznych
    parametrów:
    http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2008/09/d
    ynamic-urls-vs-static-urls.html

    W przypadku adresu:
    domena.pl/?auto=ford&rok=2002

    wyszukiwarki mogą spokojnie założyć, że:
    domena.pl/?rok=2002&auto=ford

    to jest to samo, mimo że URL jest inny. Gdy autor strony ma silną awersję do &, takie
    założeina przestają działać.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");