  • 31. Data: 2005-11-25 13:25:04
    Temat: Re: Air-bites - opinie
    Od: d...@w...sobie.to

    Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> wrote:

    > Ale tu się czepnę. Jeden zwykły e-mail, przesłany plain-text'em, z
    > kilkoma linijkami tekstu to od 1kB do 2kB. 500 dziennie, czyli około
    > 500kB do 1MB danych. Od czerwca do listopada jest 6 miesięcy, ale my
    > skrócimy do 4: 4(miesiące)x30(dni)x1(megabajt)=120MB.

    > Jak bym nie liczył, to po odjęciu 135MB od 150MB, nie wychodzi mi
    > 120MB:-) Nie wspominając o tym, że odjąłem sporo dni, zaokrągliłem
    > pojedyńczą przesyłkę do około 2 kB i nie wziąłem pod uwagę danych
    > przesyłanych przy nawiązywaniu połączeń.

    Heh, nie.

    Uruchamiam ssh w telefonie, loguje sie, odpalam pine.
    Kasuje smiecie wysylajac D i strzalke.
    Potem zagladam do reszty, wiekszosc znowu wywalam, sciagnalem pierwsza
    strone tekstu tych maili. Potem czytam kilka do konca, na kilka odpisuje.
    Zamykam ssh i koniec :)

    Sam sie temu dziwie, ale ciagle ten pakiet mam i mam... Zuzyje pewnie
    w koncu z 50M, a reszta sie przedawni po 6 miesiacach.

    D.

    ps. mam w configu "slow terminal", ale kolory tez :)

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    4. Trash the room when your roommate's not around. Then leave and wait

  • 32. Data: 2005-11-25 16:16:15
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    d...@w...sobie.to napisał(a):

> [...]
    [cut]
> [...]
    > Potem zagladam do reszty, wiekszosc znowu wywalam, sciagnalem pierwsza
    > strone tekstu tych maili. Potem czytam kilka do konca, na kilka odpisuje.

    Czytam != pobieram, tu masz rację, natomiast niepotrzebnie wprowadzasz
    innych w błąd. Trudno zrozumieć inaczej 'czytam pocztę', niźli ściąganie
    poczty z serwera, a nie praca via SSH, która zresztą też nie jest tak
    mało wymagająca:-)

    Nie wiadomo, gdzie wsadzić Twój poprzedni post.
    Dosłownie i w przenośni:-)

    Pozdrawiam,

  • 33. Data: 2005-11-25 16:26:30
    Od: d...@w...sobie.to

> [...]

    > mało wymagająca:-)

    > Nie wiadomo, gdzie wsadzić Twój poprzedni post.

    No, ale znam pare osob, dla ktorych Internet == ssh i wszystko czego
    potrzebuja, to szybka propagacja :)
    I niestety nie ma takiej ofety na rynku, trzeba kupic lacze XXXXXL,
    a i tak czasem jest 500ms (lub wiecej) i gina pakiety.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    46. When your roommate comes in, pretend that you are on the phone,

  • 34. Data: 2005-11-25 18:47:53
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

> [...]
    > Potem zagladam do reszty, wiekszosc znowu wywalam, sciagnalem pierwsza
    > strone tekstu tych maili. Potem czytam kilka do konca, na kilka odpisuje.
    To ja proponuję zainstalowac filtr antyspamowy.

    --
    Jakub

  • 35. Data: 2005-11-25 21:27:55
    Od: QQlka <q...@b...pl>

    > ps. mam w configu "slow terminal", ale kolory tez :)

    Sorry, ze z innej beczki, jaki telefon obsluguje SSH?

    Jesli chodzi o cene to o ile dobrze pamietam 600 zl netto za 1 Mbit to
    2,2 zl za 1 GB
    Nie chce mi sie wierzyc, ze jak "macie" Telie to tyle placicie.
    Wg mnie realne jest 1,3 zl za GB :)

    Ogolnie ladny narzut :) stad mowie, ze drogo.. ale patrze z pozycji
    dostawcy.

  • 36. Data: 2005-11-25 22:34:22
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    QQlka <q...@b...pl> wrote:
    > Sorry, ze z innej beczki, jaki telefon obsluguje SSH?

    na nokie 7650 byl klient ssh. na smartphony pewnie tez jest.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 37. Data: 2005-11-25 23:04:34
    Od: Bartek Golenko <b...@d...caton.com.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl> wrote:

    > na nokie 7650 byl klient ssh. na smartphony pewnie tez jest.

    Dla Symbiana (nie mam pojecia czy dziala):
    http://sourceforge.net/projects/s2putty/

    --
    Bartlomiej Golenko

  • 38. Data: 2005-11-26 00:04:48
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    > Dla Symbiana (nie mam pojecia czy dziala):
    > http://sourceforge.net/projects/s2putty/

    Starsze wersje mi dzialaly, z nowszymi mialem juz problemy (tel. Siemens).

    J.M.

  • 39. Data: 2005-11-26 08:34:55
    Od: d...@w...sobie.to

    QQlka <q...@b...pl> wrote:

    > Sorry, ze z innej beczki, jaki telefon obsluguje SSH?

    U mnie N9500.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    24. Feign a serious illness for two weeks. Have a priest come to your

  • 40. Data: 2005-11-26 08:35:38
    Od: d...@w...sobie.to

    Jakub Żukowski <j...@g...com> wrote:

    > To ja proponuję zainstalowac filtr antyspamowy.

    Mam, tyle to zostaje :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    34. Wear a cape. Stand in front of an open window for about an hour