  • Data: 2016-05-30 18:57:24
    Temat: Re: Akcesoria w W-wie - gdzie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
    >https://www.net-s.pl/obrazki_n/g550000/Telefony_Tel
    efony_i_smartphoney__Akcesoria_Akcesoria_ESPERANZA_E
    MH103_5901299908761_550325_1.jpg
    >PS. wygoda użytkowania tego czego według mnie jest "dyskusyjna"

    Telefon trzyma (*), pasuje do wielu modeli, przyciskow nie zaslania,
    ustawic sie daje dowolnie - czego chciec wiecej ?
    Aa, zeby sie dalo jedna reka wsadzic w czasie jazdy :-)

    (*) - w samochodzie, na rowerze nie recze. Widzialem jakis z dwoma
    szczekami - pewnie trzyma znacznie lepiej - ale w samochodzie radzi
    sobie i ten pojedynczy.

    J.