  • Data: 2010-04-14 22:17:02
    Temat: Re: Akordeon
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi napisał:

    > Nagrania odtwarzane choćby na najlepszym sprzęcie są tak marne, że
    > nawet w 1/10 nie oddają tego co orkiestra symfoniczna w filharmonii.

    Święte słowa. Choć ja bym to opisał w trochę inny sposób: są zupełnie
    inne, to inna muzyka, a poza tym -- może najważniejsze -- muzyka
    z konserwy jest całkiem do czego innego. Dlatego kompletnie nie
    rozumiem audiofili z tym ich dążeniem do "doskonałości". Jakiej kurna
    znowu doskonałości?!

    > Muzyka na żywo to niesamowite przeżycie, a brzmienia "żywych"
    > instrumentów są po prostu powalające na kolana.

    Nie musi powalać. Nawet skrzypek w knajpie grający do kotleta, to też
    całkiem co innego niż nagranie odtworzone z głośnika. A wracając do
    audiofili, to czasem się zastanawiam, czego oni słuchają. Ilu z nich
    zachwyca się całkowicie sztucznie stworzonym dźwiękiem odtworzonym
    później przez te ich kierunkowe kabelki.

    --
    Jarek