  • Data: 2010-04-14 22:24:26
    Temat: Re: Akordeon
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > Dlatego pisałem o odtwarzaniu płyty w domowym zaciszu. Popatrz ile
    > statystycznie osób słucha muzyki klasycznej z płyty, a ile chodzi do
    > filharmonii. 1000:1? 100000:1? Garstka ludzi.

    Podejrzewam, że z tych co słuchają w domu muzyki klasycznej, znaczny
    odsetek doceni tę samą muzykę na żywo. O wiele większy, niż w przypadku
    innych gatunków. Ci inni na koncerty chodzą nie po doznania dźwiękowe
    (w każdym razie nie przede wszystkim). A dysproporcja w liczebności
    jest tu chyba jeszcze większa.

    --
    Jarek