    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aktualizacja firmware dla opornych :)
    Date: Sun, 15 May 2011 21:06:01 +0200

    W dniu 15.05.2011 12:09, Mateusz pisze:

    > Pytanie 1: Czy warto zrobić upgrade firmware? Duza roznica wersji ale do
    > tej pory telefon dziala, raz czy dwa razy przez ostatni rok zaliczyl
    > zwieche...

    Różnie to bywa, generalnie ja zawsze aktualizuję, i nigdy nie było
    gorzej, niż było.

    > Pytanie 2: Czy warto zmienic product code na "zwykly", nie powiazanyz
    > Orange, i czy jak go zmienie, nie zdejmujac SIM-a to czy to bedzie mailo
    > wplyw (cos przestanie dzialac...

    Product Code i wersja firmware jest niezależna od simlocka. Jednak w E52
    (tak jak w E72) lepiej nie zmieniać Product Code: niestety nie działa to
    tak, jak w starszych modelach - zmiana PC i wgranie oprogramowania NSU
    może skończyć się katastrofą: telefon nie włączy się. Jest wątek na ten
    temat np na forum.symbianos.pl.

    > Pytanie 3: Procedura - czy jest wlasciwa:
    > - backup wszystkiego za pomoca Nokia Suite

    Przyda się, jakby coś poszło nie tak

    > - wyjac karte pamieci (ponoc zalecane)

    Nigdy tego nie robiłem.

    > - update przez NSU

    Tak.

    > - przywrocic backup

    A to już niekoniecznie. W Nokiach przed Feature Pack 2 było to
    konieczne. W nowszych ustawienia są zachowywane przy upgrade firmware,
    więc jeśli wszystko pójdzie po myśli twórcy oprogramowania NSU ;)
    przywracanie backupu nie będzie konieczne.

    > - wlozyc karte pamieci

    O ile wyłożyłeś :)

    Powodzenia!

    Marek