    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.fizyka
    Subject: Re: Aktywne tłumienie echa
    Date: Thu, 12 May 2016 00:25:08 +0200
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello Kaczin,

    > Wikipedia daje możliwość wprowadzania korekty do artykułów.
    > Więc jeśli uważasz, że są tam jakieś bzdury, to je popraw. Trzeba tylko
    > chcieć. Czasami bywa to upierdliwe (coś o tym wiem) ale da się.

    Jestem starym, zapracowanym i dość już zmęczonym człowiekiem. Nie mam
    ani czasu, ani siły, ani ochoty na zajmowanie się Wikipedią. Ja już
    swoją działkę naprawiania świata odrobiłem, czas na innych.

    Uprzedziłem na wszelki wypadek, że definicja podana w Wikipedii jest
    błędna - po to, żeby ktoś się nią nie sugerował. Było to działanie
    czysto informacyjne - Wikipedia jest coraz częściej pierwszym i
    jedynym źródłem wiedzy.

    --
    Best regards,
    RoMan