  • Data: 2018-02-18 12:12:05
    Temat: Re: Aku NiMH - jakie do tel. stacjonarnego?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-17 o 19:30, t-1 pisze:

    >> tak zastanawiam się,
    >> jakiej pojemności?

    > 600mAh max 1000.
    > Niklowo kadmowe nie miały więcej.

    Kilka lat temu napaliłem się na takie AAA o pojemności 1Ah, Energizer i
    Duracell. Po kilku miesiącach używania kupiłem nowe aparaty, bo zaczęły
    się rozłączać natychmiast po włączeniu. A to po prostu były winne
    akumulatorki. No to upolowałem GP EkoPower o pojemności 0,65Ah (niższej
    nie spotkałem) i już chyba ponad 3 lata jest spokój. Podobne problemy
    miała kuzynka, też pomogła wymiana z 1Ah na 0,65Ah.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/