  • Data: 2014-01-11 14:30:23
    Temat: Re: Akumlator w samochodzie
    Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-04 10:31, Cavallino pisze:

    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Sprawdzić auto na początek, bo może ładowanie kiepskie i/lub zużycie na
    > postoju zbyt duże.
    > Jeśli będzie ok, to kupić miernik naładowania i w razie potrzeby
    > doładowywać aku w razie potrzeby.
    > Jeśli jeździsz nawet te 50 km/tydzień, to aku nowy powinien wytrzymać
    > więcej niż kilka miesięcy, więc IMO coś jest nie tak z autem.

    Niezupełnie
    Ostatnie czasy to wielokrotne albo przejścia przez zero temperatur albo
    oscylacja wokoło zera a to jest dla akumulatorów po prostu zabójcze
    Trzeba raz w tygodniu po prostu doładowywać jak się mało jeździe
    Włączasz alarm - niech pobiera 150 mA
    10 godzin to 1,5Ah mniej w akumulatorze
    200 godzin i masz 30 Ah mniej a na dodatek pojemność akumulatora tez spada

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.