  • Data: 2019-04-12 15:45:17
    Temat: Re: Ałdjowódó...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    ..

    > publikowany w latach 80-tych, bodajze "o niskich znieksztalceniach
    > TIM", ale czy przez dziewuche ... nie pamietam.

    mgr inż Urszula Klapczyńska. Ale to nie jest układ o którym myślałem -
    czyli jednak nie jest skopiowany ze wzmacniacza Otala.

    > tranzystory komplementarne, wiec chyba nie taki stary
    > o, faktycznie, to to
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic109074.html
    > Komplementarne, ale 3055 ... jesli te TIP nie byly jakies szybsze, to
    > moze i faktycznie z lat 70-tych.
    > To skad skopiowano ?

    Pomyliłem z tym, co skopiował Feszczuk w pierwszym wydaniu swojej
    książki.

    > O ile pamietam mialo to miec bardzo niskie znieksztalcenia,
    > ale popatrzcie na schemat
    > https://static.elektroda.pl/attach/wzmacniacz_40w_sc
    hemat.jpg
    > zrodla pradowe, lustra, kaskoda, komplementarna koncowka,
    > a w WS503 polowe tranzystorow mniej.
    > Czy to moglo byc rownie dobre ?

    Lepsza oryginalna konstrukcja z 1973 roku:
    https://linearaudio.nl/sites/linearaudio.net/files/o
    tala%20low%20tim%20amp.pdf

    > J.

    > P.S.