  • Data: 2017-07-07 17:10:14
    Temat: Re: Algorytm hex,dec<->liczba
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no i proszę, wystarczyło puścić bąka,
    a ktoś się wypróżnił:
    "ostre laski ostro opowiedziały się za ostrymi gościami, którzy to ostro
    zdjeli frajaerstwo z ostrych zagadnień ostro programowych"
    no i się wyjaśniło, to wojsko-polskie-sadzeniaki!

    idę się schować ze strachu w jakimś europejskim rynsztoku i może szybko
    zdechnę nie musząc okonkurowywać z euro-wp-liderami... (taki żart)

    tak czy owak, chyba zrezygnuję z aktywności na tej grupie - a moich
    fanów zapraszam na dupostrzelcommowimynie.eu - nie mam za bardzo czasu
    (biegam w poszukiwaniu grantów, zasłużonych grantów) ale z czasem
    postaram się ogarnąć tą stronę...

    P.S.
    jak Ktoś chce to niech mi napisze jak skonstruować tą stronę, coby euro
    się nie "wjebało i rozjebało" [R]?