  • Data: 2017-07-12 20:44:33
    Temat: Re: Algorytm hex,dec<->liczba
    Od: "AK" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał:
    > A Sławuś jak zwykle gubi się w zeznaniach. Napisałeś:
    >
    > "Swego czasu rekonstrowałem funkcję C z jej kodu źródłowego. Można."
    >
    > Przeczytaj jeszcze raz spokojnie i przemyśl to :-)

    Co tu "przemysliwac" ?
    Normalka.
    W przypadku gdy zna sie kompilator (i lib-y) to zrodla sa calikem ok.
    W przypadku bytecode (ktory jest zwykle wyzszego poziomu niz kod maszynowy) tym
    bardziej.

    PS0: Do zabezpiecznia code/bytecode przed dekompilacja sluza podpisy.

    PS: Slawus ma racje. Nihil novi sub sole

    AK