  • Data: 2019-09-12 00:21:03
    Temat: Re: Algorytm skręcania w prawo
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-11 o 17:18, s...@g...com pisze:

    rozdrabialem sie na wiecej szczegolow. Jak tam jest tez przejscie dla
    pieszych to trzeba dodac punkty przed #1.

    Nie musi być przejścia dla pieszych. Skręcając, czy to w prawo, czy to w
    lewo kierujący pojazdem ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu,
    który przechodzi przez jezdnię. Jeśli nie ma tam przejścia dla pieszych,
    to też ma ustąpić pieszemu. Kiedyś to było na kursach. Teraz, to nie
    wiem, bo dawno nie brałem udziału w takim kursie.