eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAlternator padł › Re: Alternator padł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator padł
    Date: Wed, 26 Jul 2017 21:07:46 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <olapa5$i57$1@node1.news.atman.pl>
    References: <okvh3d$f4f$3@dont-email.me> <okvo0u$kav$1@node2.news.atman.pl>
    <ol074b$h20$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <ol0feq$9da$1@node2.news.atman.pl> <ol1lmg$b1m$1@node2.news.atman.pl>
    <ol282u$rbd$1@node2.news.atman.pl>
    <5975b4d0$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol4cui$bck$1@node1.news.atman.pl>
    <5975b8d9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ol55op$fbt$1@node2.news.atman.pl>
    <59788662$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.53.155.184
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1501096069 18599 185.53.155.184 (26 Jul 2017 19:07:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jul 2017 19:07:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    In-Reply-To: <59788662$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 170726-6, 2017-07-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:721380 pl.misc.samochody:2611285
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-07-26 o 14:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:ol55op$fbt$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2017-07-24 o 11:07, J.F. pisze:
    >>>>>>> Focus MK1 nie ma elektrycznego wspomagania kierownicy, ma
    >>>>>>> hydrauliczne.
    >>>>>> Czyli ma coś innego co zżera dużo prądu, np pompę hydrauliczną
    >>>>>> wspomagania :)
    >>>
    >>>>> Napedzana paskiem przez silnik.
    >>>> :)
    >>>> To akurat nie ten przypadek ale obiło mi się o uszy że jest pompa
    >>>> hydrauliczna napędzana silnikiem elektrycznym.
    >>
    >>> Moze i jest, ale czy do tego ?
    >>
    >>> Zaleta wspomagania elektrycznego jest brak obciazenia przy jezdzie
    >>> prosto, gdy pompa hydrauliczna ciagle pompuje.
    >>> Wiec taka dziwna hybryda bylaby naprawde dziwna :-)
    >
    >> Dlaczego? wyłącznik ciśnieniowy załatwia sprawę.
    >> A zaletą takiej pompy jest to że może być zmontowana w kolumnie
    >> kierownicy
    >> a hydraulika była* trwalsza od innych rozwiązań.
    >
    > Tak nawiasem pytajac - czy w klasycznym hydraulicznym wspomaganiu jest w
    > ukladzie cisnienie, gdy jedziemy prosto ?
    Tego nie wiem, nigdy sie nie zgłębiałem tak głęboko w mechanikę samochodową.

    >
    > Tu np mowia, ze wtedy zawor jest otwarty w obie strony i plyn z pompy
    > plynie do zbiornika.
    > https://youtu.be/7nMmH18uAwc?t=395
    dzięki, bardzo fajny film, już wiem jak działa wspomaganie :)
    faktycznie zawór ciśnieniowy-nadmiarowy niepotrzebny.

    >
    > tu nie mowia, ale prazki w rurach sugeruja podobnie ... ale moze to z
    > lenistwa nie zatr.
    > https://youtu.be/lbgFLk8SETI?t=866
    >
    > To by mialo sens, przeplyw otwarty, cisnienie spada, pompa musi pokonac
    > tylko opory przeplywu (nie takie znow male).
    >
    > Oczywiscie z elektryczna pompa mozna zrobic inaczej.
    Dokładnie.


    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: