  • Data: 2018-11-05 00:29:18
    Temat: Re: Alternatywa dla ESP8266/ESP32? Moduł EMW3165.
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
    > Mogę jakoś odkręcić te modyfikacje? Zapomniałem zrobić kopie zapasowe.
    > Niby SDK bez problemu ściągnę z sieci, ale jeśli da się prościej (paroma
    > komendami) przywrócić domyślne ładowanie do .text, to chętnie bym z tego
    > rozwiązania skorzystał...

    Tak jak podpowiada intuicja, zamiast .text=.irom0.text napisać
    .irom0.text=.text

    > Na trop braku miejsca w .text naprowadził mnie fakt, że w momencie gdy
    > projekt jeszcze się kompiluje ta sekcja jest zajęta prawie w całości.

    OK, ale jedno z drugim nie ma żadnego związku.

    > Jakiś pomysł co o tego, gdzie mogę szukać źródła problemu z dublującymi
    > się/brakującymi funkcjami?

    1. Dublują się symbole __tzyear i __tznorth, które występują jednocześnie w
    lwip i libc. Są to zmienne (niejawnie) external. Być może rozwiązaniem
    będzie zadeklarowanie ich w lwip jako static żeby nie były external. Chyba
    że celowo są jako external. Jeśli są, to można spróbować zmienić im nazwy w
    obrębie lwip. Albo wywal sntp.c jeśli nie używasz.
    2. Brakujące symbole wynikają z braku dostarczenia funkcji obsługujących
    wywołania systemowe (syscalls), gdy linkujesz z flagą -nodefaultlibs. Musisz
    dodać te funkcje. Wystarczą w większości puste definicje:
    https://github.com/RIOT-OS/RIOT/blob/master/cpu/esp8
    266/syscalls.c

    --
    Grzegorz Niemirowski