    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Altium - jak zdefiniować PADa?
    Date: Wed, 28 Sep 2016 18:21:01 +0100
    <ns3q7u$60p$1@dont-email.me> <ns4901$ogk$1@gioia.aioe.org>
    <ns4b62$4ko$1@dont-email.me> <ns6qgb$cd2$1@gioia.aioe.org>
    <ns8hkn$e2h$1@dont-email.me> <ns9bia$1vou$1@gioia.aioe.org>
    <ns9lbb$dlv$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <nsegv9$d63$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <3...@g...com>

    s...@g...com pisze:
    [..]
> [...]
    dyrektywą (za przeproszeniem :)) linie różnicowe i dalej bardzo wygodnie ciągniesz na
    PCB 2 druty naraz z zachowaniem odpowiednich odległości. Ale robisz to w zasadzie na
    półautomacie. Za przeproszeniem, ciągniesz druty ręcznie (bez głupich podtekstów).
    Pełny automat przy kilkudziesięciu liniach LVDS daje na wszelakich znanych mi
    autorouterach bydło nie do opisania, bądź wręcz kładzie się na duperelach..

    > Aha!! I jeszcze impedancja linii (Zig-Zagi) - też na półautomacie, pełny automat
    zjebie to na amen. A zasilania na plane'ach automat Ci zrobi (splitted planes)? Ni
    Chuja !!

    Tych featuresów nie miałem okazji użyć więc wierzę na słowo, choć ciężko
    uwierzyć że altium zrobił taką niedoróbkę.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html