  • 1. Data: 2016-09-19 15:34:53
    Temat: Altium - jak zdefiniować PADa?
    Od: s...@g...com

    Żeby nie było banalnie pad ma być dosyć dziwnego kształtu. Na przykład w edytorzr
    bibliotek PCB daję Place=>Solid Region, robię dowolny dziki kształt i chciałbym go
    zdefiniować jako PAD. Da się? Jak nie tak, to jak?

    Konkretnie chodzi mi o footprint do (przedostatnia strona):

    http://www.vishay.com/docs/65164/si7617dn.pdf

    Poszczególne pady zrobiłem standardowo, ale po podlaniu padów z drainami tym plackiem
    miedzi, Altium traktuje to jako zwarcie i błąd. W efekcie nie da się tego dalej
    routować.

  • 2. Data: 2016-09-20 02:35:33
    Temat: Re: Altium - jak zdefiniować PADa?
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 września 2016 15:34:55 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    plackiem miedzi, Altium traktuje to jako zwarcie i błąd. W efekcie nie da się tego

    ========

    Problem rozwiązany. Wystarczyło nadać takie same numery pinom na symbolu SCH (tylko
    dreny) i konsekwentnie to samo zrobić na footprincie. Termal padowi też nadałem ten
    sam numer referencyjny i wszystko jest OK.

  • 3. Data: 2016-09-20 17:39:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    (wiadomo)
    możesz podesłać screena z efektem końcowym w jakimś dobrym powiększeniu?
    chciałbym do archiwum...

  • 4. Data: 2016-09-20 19:43:00
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-09-20 o 02:35, s...@g...com pisze:
> [...]

    dreny)

    i konsekwentnie to samo zrobić na footprincie. Termal padowi też

    W Kikadzie też się tak robi :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 5. Data: 2016-09-20 23:02:25
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 20 września 2016 19:43:04 UTC+2 użytkownik janusz_k napisał:

> [...]
    > routować.

    > i konsekwentnie to samo zrobić na footprincie. Termal padowi też

    Kikada co prawda nie znam, ale slyszałem o owym wiele pozytywów. Nie wiem, czy jest w
    satnie udźwignąć moją "kaszanę" analogowo-syfrową.. . Altium, wiele racy mnie
    obudził" Dobry soft ..

  • 6. Data: 2016-09-20 23:57:38
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    s...@g...com pisze:
    [..]
    > Kikada co prawda nie znam, ale slyszałem o owym wiele pozytywów. Nie wiem, czy jest
    w satnie udźwignąć moją "kaszanę" analogowo-syfrową.. . Altium, wiele racy mnie
    obudził" Dobry soft ..

    Zrobiłem do niego podejście bo taki zachwalany i skomentuję tak:
    dostajesz to za co zapłaciłeś.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2016-09-21 09:58:26
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 20 września 2016 17:39:41 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > (wiadomo)
    > możesz podesłać screena z efektem końcowym w jakimś dobrym powiększeniu?
    > chciałbym do archiwum...

    Przedostatnia strona załączonego pdf'a w głównym wątku.

  • 8. Data: 2016-09-21 12:05:00
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 20 września 2016 23:57:54 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:
> [...]
    obudził" Dobry soft ..

    > Zrobiłem do niego podejście bo taki zachwalany i skomentuję tak:

    ==========

    Nie bardzo łapię ton komentarza."Tanie i do bani", czy "drogie i dobre"? Moim zdaniem
    bardzo dobry współczynnik jakość/cena.

  • 9. Data: 2016-09-21 19:21:52
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Nie bardzo łapię ton komentarza."Tanie i do bani", czy "drogie i dobre"? Moim
    zdaniem bardzo dobry współczynnik jakość/cena.

    Tak, licząc matematycznie to nieskończoność czy raczej błąd dzielenia
    przez 0. Troszkę pracowałem w eagle, i 2-ch protelach, mam porównanie.
    Tragiczny nie jest bo w końcu działa, dla hobbysty jak znalazł, jednak
    brak autoroutera to dla mnie kryterium odrzucenia. To coś w javie się
    nie liczy, na prostej płytce zapętlił się na 2-ch ścieżkach.

  • 10. Data: 2016-09-23 00:45:55
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 21 września 2016 19:22:13 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:
> [...]
    > brak autoroutera to dla mnie kryterium odrzucenia. To coś w javie się
    > nie liczy, na prostej płytce zapętlił się na 2-ch ścieżkach.

    =========

    A ja dalej nie kojarzę jakie jest Twoje zdanie o Altiumie.. Piszesz o javach,
    autorouterach bez których obejść się nie możesz, piszesz o orłach i protelach, ale za
    cholerę nie wiadomo co Twoim zdaniem jest dobre, a co złe. Coś się zapętla na prostej
    płytce, ino nie wiadomo jaki to soft robi takie chece..
    Protel, czy orzeł?? Wypowiadaj się ciuta bardziej precyzyjnie.