  • 1. Data: 2015-12-24 13:22:18
    Temat: Android 5.0
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Witam,

    Android na Samsungu Grand Prime zaktualizował mi się do wersji
    5.0.2. Czego mam się bać i czy powinienem się cieszyć? ;)

    Na razie GUI przybrał kolory, które mniej mi się podobają (ale
    da się żyć) i niektóre ustawienia musiałem ustawić od nowa, bo je
    zgubił podczas aktualizacji. No i mam wrażenie, że mam ciut mniej
    miejsca w pamięci telefonu - ale to jest ciężko z całą pewnością
    stwierdzić, bo aparat chwilami żyje swoim życiem. ;)

    Z góry dziękuję i życzę wszystkim Wesołych i Rodzinnych Świąt
    Bożego Narodzenia.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 2. Data: 2015-12-24 16:01:58
    Temat: Re: Android 5.0
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 24 grudnia 2015 13:22:20 UTC+1 użytkownik Jan Stożek napisał:
    > Witam,
    >
    > Android na Samsungu Grand Prime zaktualizował mi się do wersji
    > 5.0.2. Czego mam się bać i czy powinienem się cieszyć? ;)

    Nexus 7 mi sie prawie uceglil po tej aktualizacji. Na LG G2 i Fonepad asusa nie
    wpuscilem.

  • 3. Data: 2015-12-24 21:55:39
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle krzysztofsf napisał w czwartek, 24 grudnia 2015
    16:01:

    > Nexus 7 mi sie prawie uceglil po tej aktualizacji. Na LG G2 i
    > Fonepad asusa nie wpuscilem.

    Mój na razie chodzi, ale też są Święta i prawie telefonu nie
    używam. ;)

    Ale w takim razie będę go obserwować pod tym kątem, dzięki.

    ATSD, to czy w razie czego jest jakaś ścieżka powrotu?

  • 4. Data: 2015-12-25 16:14:23
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 24.12.2015 21:55, Jan Stożek wrote:
> [...]
    >
    > Ale w takim razie będę go obserwować pod tym kątem, dzięki.
    >
    > ATSD, to czy w razie czego jest jakaś ścieżka powrotu?

    To jednak prawda, że jeśli chodzi o gry, nic się nie może równać
    z Androidem. Nigdy bym nie przypuszczał, że z tak banalnej z pozoru
    sprawy, jak update, da się wyrzeźbić mrożącą krew w żyłach strategię.
    Już samo oczekiwanie (dadzą? nie dadzą?), potem ten wyśniony
    moment (dali! - może kupić nowy garnitur?). A napięcie rośnie, jak
    u Hitchcocka. Bo co teraz - wpuszczać, nie wpuszczać? Załatają
    StageFrighta, będzie można klikać w linki na forach? Ale czy telefon
    wstanie?
    Żałuję, że brak mi czasu na takie atrakcje.

  • 5. Data: 2015-12-25 18:01:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-24 o 13:22, Jan Stożek pisze:
> [...]
    > miejsca w pamięci telefonu - ale to jest ciężko z całą pewnością
    > stwierdzić, bo aparat chwilami żyje swoim życiem. ;)

    Nie wiem jakim cudem zainstalowała mi się jakaś aplikacja Galaxy Apps.
    Sa ostrzeżenia, ze jak odinstaluję, to telefon będzie źle działał.
    Chcę to odinstalować, ale nie wiem co się stanie jak odinstaluję.

    --
    animka

  • 6. Data: 2015-12-25 18:13:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-24 o 13:22, Jan Stożek pisze:
    > Witam,
    >
    > Android na Samsungu Grand Prime zaktualizował mi się do wersji
    > 5.0.2. Czego mam się bać i czy powinienem się cieszyć? ;)

    Ja mam nie zaznaczone w telefonie, żeby automatycznie aktualizował.

    --
    animka

  • 7. Data: 2015-12-26 14:31:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" 567d7802$0$703$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wiem jakim cudem zainstalowała mi się jakaś aplikacja Galaxy Apps.
    > Sa ostrzeżenia, ze jak odinstaluję, to telefon będzie źle działał.
    > Chcę to odinstalować, ale nie wiem co się stanie jak odinstaluję.

    Wybuchnie. ;) Skasuj i sprawdź, po czym -- opisz.
    [każdy chciał to napisać, ale tylko ja napisałem!]
    Przecież zawsze będziesz mogła zainstalować tę aplikację ponownie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'