    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - Fakty i Mity - Reset do ust fabr
    Date: Sun, 28 Sep 2014 10:19:17 -0500

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message
    news:m08smv$7ap$1@node2.news.atman.pl...
    > Sprawdź ile masz wolnej pamięci na głównym nośniku.
    > Jeżeli mniej niż 20% pojemności nośnika, to będzie muliło.
    >
    > Mój akurat ma śmiesznie małą pojemność głównego nośnika, czyli 2 GB.
    > Co z tego, że karta SD ma 16GB, jeżeli mulenie bierze się z przytykania
    > głównego nośnika, kiedy przekroczy 80% zapełnienia...

    Jakie jest techniczne wyjaśnienie tego mulenia przy zapełnieniu
    pamięci masowej? Android chyba nie robi swappa RAMu na dysk?

> [...]
    > całego bloatware, które dał producent, wyłączenie wszystkiego, co
    > niepotrzebne. Następnie zaktualizowanie tylko tych apek, które faktycznie
    > potrzebuję i używam. W ten sposób okazało się, że jednak mam 600 MB
    > wolnego miejsca na głównym nośniku i jednordzeniowy tablet hula, jakby
    > wcale nie było jednordzeniowy. Przy okazji czas między ładowaniami
    > wydłużył się 2 razy. Wyłączyłem automatyczne aktualizacje. Jeżeli pojawia
    > się nowa wersja apki z której korzystam, to co jakiś czas odinstalowuję
    > wszystkie aktualizacje tej apki i instaluję ostatnią wersję.

    Czy jesteś pewny że chodzi o rozmiar wolnego miejsca na nośniku
    pamięci masowej a nie np. ilość doinstalowanych dlli, driverów,
    po-podwieszanych procesów pod przerwania systemowe, jak
    kiście winogron obwieszających procesor niepotrzebnymi zadaniami?
    Bo wiesz... resetując system do zawartości fabrycznego ROMu nie
    tylko robisz miejsce na nośniku pamięci masowej ale również
    resetujesz stan "instalacyjny" systemu do postaci fabrycznej.