    From: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Date: Tue, 26 Aug 2014 11:01:07 +0200

    W dniu 2014-08-26 10:49, dizel pisze:

    > Jesteś pewny że wysyła?
    > W androidach od wersji 4 albo 4.1 jest opcja w aplikacji sms żeby
    > opuszczać unicode.
    > Wygląda to tak że jak masz tą opcję zaznaczoną to jak piszesz smsa to
    > masz polskie znaki ale jak się daje wyślij to andek te ogonki omija i
    > sms do odbiorcy przychodzi bez polskich znaków ( czyli zajmuje mniej)

    Chyba wpadłem w pułapkę własnej niewiedzy :). Rzeczywiście pisać można
    po polsku, ale jak sms dojdzie, to już polskich znaków nie ma. Jest do
    tego opcja. Jak ją wyłączyłem, to po wpisaniu "ą" zrobiło się 70 znaków.
    Dzięki, mam jeszcze wiele do nauczenia ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/