    Date: Tue, 26 Aug 2014 15:01:21 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?

    W dniu 2014-08-26 14:37, atm pisze:

    > Niektorzy producenci sa tak mocno anglojezyczni, ze nie przejmuja sie
    > innymi ;|
    > W kazdym razie SMSy sa teraz tak tanie, ze ten problem traci na
    > znaczeniu (chyba, ze wysyla sie SMSy za granice).
    > Poza tym mozna zainstalowac aplikacje, ktora posiada opcje podmiany PL
    > znakow.

    Powiedziałbym że niektórzy nie robią niczego połowicznie.. Taki Samsung
    czy Sony nie olewają Polaków z ich potrzebami, jak to nas olewa np. Acer.

    Tanie i nie tanie, ja ich wysyłam w miesiącu sporo, nieraz nawet padnie
    1000 sztuk, a generalnie poniżej 300 nie schodzę, tak że używanie
    polskich znaków to nie rzecz nad którą nie warto się zastanowić.