  • Data: 2020-05-27 05:14:58
    Temat: Re: Android, konkretny powod niedostepnosci aplikacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-05-26, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Witaj Marcin Debowski, 26 maj 2020 w

    > Znaczy masz androida na wirtualce? To napisz jak to zorganizowałeś.
    > Ciekawi mnie czy tak jak ja, czyli po prostu isntalujesz ISO stąd:
    > https://www.android-x86.org/download

    Tak, ale nie pomogę, bo androida używam wyłącznie jak muszę, tak jak w
    opisanym przypadku, gdzie potrzebuję do Prime Now, a ten jest wyłącznie
    dostępny na Androidzie lub iOS'sie.

    Z innych zastosowań to jakieś chińskie klienty cctv, gdzie wybór jest
    jw. + Windows (a ja jestem Linuksiarz), lub inne chińskie podejrzane
    aplikacje mobilne, np. taka jedna obsługująca mi karmik dla kotów :)

    --
    Marcin