    From: Szadzik <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android pobił Windows Mobile .....
    Date: Fri, 24 Jul 2009 12:20:54 +0100

    Jan Strybyszewski pisze:

    > A co WM nie przedstawia sie ? DObrze wiesz ze to nieprawda

    G**** prawda. Mój firmowy OWA nie przyjmuje opery na dużym windowsie
    nawet, tylko trzeba przestawiać, żeby mu się przedstawiała jako firefox
    albo Ie, a na Iris Browser wchodzę na OWA bez problemu.

    To samo jest ze stroną mojego banku, ponownie Iris Browser jest
    normalnie przyjmowany.

    Obie te strony nie przyjmują standardowych przeglądarek na WM jak PIE,
    czy Opera Mobile.

    Nie mów mi więc, że Iris przedstawia się jako WM, czy jako coś
    mobilnego, bo w takim przypadku ani OPWA ani strona mojego banku by na
    niej nie działały.

    Kumpel używa SkyFire i jest dokładnie ta sama sytuacja, ten sam bank i
    ten sam OWA.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.