  • 1. Data: 2016-02-29 16:36:34
    Temat: Android - sygnal dzwiekowy po naladowaniu do 85% baterii?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Jak w temacie. Znacie jakis program z google play, ktory by sygnalizowal osiagniecie
    zadanego procentu naladowania?

  • 2. Data: 2016-03-01 14:48:33
    Od: Arkadiusz Drabczyk <a...@d...org>

    On 2016-02-29, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Jak w temacie. Znacie jakis program z google play, ktory by
    > sygnalizowal osiagniecie zadanego procentu naladowania?

    ze stora to nie znam ale do tego to można jakiś prosty skrypt w mksh
    napisać, coś takiego:

    #!/system/bin/sh

    while true
    do
    if [ $(cat /sys/class/power_supply/battery/capacity) -eq 85 ]
    then
    echo yes
    else
    echo no
    fi
    sleep 30
    done

    W miejsce `echo yes' trzeba by wstawić odtwarzanie jakiegoś pliku
    (pewnie da się zrobić jakimś intentem, nie mam teraz Androida pod
    ręką). Zamiast -eq można by też użyć -ge gdyby bateria pieruńsko
    szybko się ładowała i akurat stan naładowania == 85% wypadł by na
    sleep.

    --
    Arkadiusz Drabczyk

  • 3. Data: 2016-03-01 20:57:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 1 marca 2016 14:51:36 UTC+1 użytkownik Arkadiusz Drabczyk napisał:

    > Arkadiusz Drabczyk

    Niestety, prace magisterska pisalem na temat kapacytacji akrosomów.

    Dalej szukam aplikacji z google play.

  • 4. Data: 2016-03-02 09:36:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 1 Mar 2016 11:57:10 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:
    > Dalej szukam aplikacji z google play.

    Jak dziś będę miał chwilę to Ci napiszę, napisałem kiedyś aplikację
    do monitorowania bateri, dodanie jakiś akcji przy zadanym procencie
    naładowania to niewielka modyfikacja gotowca.
    Tak btw, do czego potrzebna taka nietypowa funkcjonalność?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-03-02 10:56:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >do monitorowania bateri, dodanie jakiś akcji przy zadanym procencie
    >naładowania to niewielka modyfikacja gotowca.

    Pewnie juz jest napisana, aplikacji do baterii pelno.

    Ale ... sprawdzenie ktora z nich ma potrzebna funkcje moze faktycznie
    dluzej trwac niz napisanie wlasnej :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-03-02 11:55:04
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 02.03.2016 10:56, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...
    > On Tue, 1 Mar 2016 11:57:10 -0800 (PST), krzysztofsf

    > Pewnie juz jest napisana, aplikacji do baterii pelno.
    >
    > Ale ... sprawdzenie ktora z nich ma potrzebna funkcje moze faktycznie
    > dluzej trwac niz napisanie wlasnej :-)

    Pełno, a jak przyjdzie do konkretów, to lipa. Szukam jakiegoś sensownego
    widgetu, taki odpowiednik kafla z WP, żeby pokazywał pozostały procent,
    wyraźnie, dużymi cyframi. Wypróbowałem kilka, to albo nie odświeżają się
    na czas, albo pokazują wartości całkiem z dupy. Jeszcze inne domagają
    się kosmicznych uprawnień, tych nie próbowałem ze zrozumiałych względów.

  • 7. Data: 2016-03-02 18:26:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 2 marca 2016 09:36:51 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > naładowania to niewielka modyfikacja gotowca.
    > Tak btw, do czego potrzebna taka nietypowa funkcjonalność?

    Bateria zalicza cykl ladowania po przekroczeniu 90%. Ladujac do wartosci 80+ mozna
    jeden cykl wydluzyc do nawet kilkuset godzin. Bateria po zaliczeniu zalozonej liczby
    cykli (np. LG G2 800cykli) znaczaco obniza pojemnosc.

  • 8. Data: 2016-03-02 18:29:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >godzin.
    >Bateria po zaliczeniu zalozonej liczby cykli (np. LG G2 800cykli)

    Masz na mysli rzeczywista pojemnosc, czy te ustalana przez
    elektroniczny chip w baterii ?

    J.

  • 9. Data: 2016-03-02 18:31:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 2 marca 2016 11:55:23 UTC+1 użytkownik trolling tone napisał:

    > Pełno, a jak przyjdzie do konkretów, to lipa.

    Spobuj DU Battery Saver - duzy widzet.

    Kiedys szukalem segara z sekundnikiem - tez nie znalazlem (nie pisze o stoperze).

  • 10. Data: 2016-03-02 18:37:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 2 marca 2016 18:29:34 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Masz na mysli rzeczywista pojemnosc, czy te ustalana przez
    > elektroniczny chip w baterii ?

    Sadze, ze rzeczywista, zwiazana z procesami zachodzacymi podczas ladowania.
    Naturalnie czesciowe ladowanie nie wyeliminuje calkiem starzenia sie baterii, ale
    jest dla niej korzystniejsze, niz ladowanie do pelna za kazdym razem.
    Tyle, ze dopilnowanie odpowiednio wczesnego momentu odlaczenia jest klopotliwe.