  • 11. Data: 2016-03-02 19:22:34
    Temat: Re: Android - sygnal dzwiekowy po naladowaniu do 85% baterii?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 2 Mar 2016 09:26:55 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:
    > Bateria zalicza cykl ladowania po przekroczeniu 90%. Ladujac do
    wartosci 80
    > + mozna jeden cykl wydluzyc do nawet kilkuset godzin. Bateria po
    zaliczeniu
    > zalozonej liczby cykli (np. LG G2 800cykli) znaczaco obniza
    pojemnosc.

    Flash, mówisz i masz:

    http://83.220.108.211/bins/battlevel.apk

    Musisz mieć włączoną możliwość instalacji z obcych źródeł.
    Po uruchomieniu wpisz poziom baterii (domyślnie jest 50%) powyżej
    którego będzie odgrywany systemowy dźwięk notyfikacji. Następnie
    wciśnij StartSrv aby uruchomić service. Z aplikacji możesz wyjść,
    serwis będzie działał w tle dopóki go nie wyłączysz przyciskiem
    StopSrv.
    Przycisk Test to test odegrania dźwięku (jeśli będzie cisza sprawdź w
    ustawieniach tel. głośność dźwięku zdarzeń).

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-03-02 19:49:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 2 marca 2016 19:22:37 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > Przycisk Test to test odegrania dźwięku (jeśli będzie cisza sprawdź w
    > ustawieniach tel. głośność dźwięku zdarzeń).

    Działa. Slicznie dziekuje.

  • 13. Data: 2016-03-02 20:27:10
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 02.03.2016 18:31, krzysztofsf wrote:

    > Spobuj DU Battery Saver - duzy widzet.

    Dzięki, zdaje się, że już to oglądałem. Zastanawia mnie na przykład, po
    jakiego wała apka zajmująca się baterią potrzebuje dostępu do moich
    kontaktów...

  • 14. Data: 2016-03-02 21:28:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 2 Mar 2016 20:27:10 +0100, trolling tone <a...@a...org> wrote:
    > Dzięki, zdaje się, że już to oglądałem. Zastanawia mnie na
    przykład, po
    > jakiego wała apka zajmująca się baterią potrzebuje dostępu do moich
    > kontaktów...

    Domyśl się. Do dostępu do barterii nie potrzeba żadnych praw.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2016-03-05 21:07:20
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Sadze, ze rzeczywista, zwiazana z procesami zachodzacymi podczas
    > ladowania. Naturalnie czesciowe ladowanie nie wyeliminuje calkiem
    > starzenia sie baterii, ale jest dla niej korzystniejsze, niz ladowanie do
    > pelna za kazdym razem.
    > Tyle, ze dopilnowanie odpowiednio wczesnego momentu odlaczenia jest klopotliwe.

    Eee tam. Mam niemal pięcioletniego iPada - jak na początku wytrzymywał ok.
    10 godzin używania wifi na minimalnym podświetleniu, tak wytrzymuje nadal;
    jeśli nawet czas pracy się skrócił, to niezauważalnie. Używam niemal zawsze
    w pełnym cyklu - rozładowanie do wartości jednocyfrowej i ładowanie do
    pełna (przynajmniej pół godziny po wskazaniu "naładowane") lub zostawienie
    na noc.
    Baterie w laptopach i telefonach traktuję tak samo i też nie ma problemów,
    ale tu nie mam żadnego sprzętu męczonego od pięciu lat.

  • 16. Data: 2016-03-25 18:01:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

> [...]
    zaliczeniu
    > zalozonej liczby cykli (np. LG G2 800cykli) znaczaco obniza

    ---
    Masz jeszcze jakieś programy ?