eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingAnkieta nt. jak postrzegany jest open source przez pracowników IT › Re: Ankieta nt. jak postrzegany jest open source przez pracowników IT
    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Ankieta nt. jak postrzegany jest open source przez pracowników IT
    Date: Fri, 2 Oct 2009 10:19:58 +0000 (UTC)

    On 02.10.2009, walec51 wrote:
    [...]
    > Ankieta bada głównie to co mnie interesuje. Czyli jak ludzie pracujący
    > w poszczególnych rejonach branży IT:

    Poszczególnych rejonach branży IT, to znaczy programiści.
    A administratorzy? Bo nie widziałem nic co bada administratorów.

    > - angażują się w projekty open source i co ich do tego motywuje
    > - postrzegają efektywność open source'u dla poszczególnych typów
    > oprogramowania
    > - jakie widzą plusy i minusy z potencjalnego otwarcia projektów, w
    > których uczestniczą
    >
    > Jeżeli uważasz że powyższe rzeczy w ogóle nie dotyczą administratorów
    > to będzie to widoczne w wynikach ankiety. Ja myślę że jednak dotyczą.
    > Wiem że z perspektywy administratorów można by dodać jeszcze wiele
    > pytań ale nie są on przedmiotem moich badań.

    No właśnie. Dlatego mówiłem: lepiej nazwać to badaniem środowiska
    programistów, a nie całego IT. Bo badasz tylko wycinek.

    > Raczej "Wpisz 0 jeśli brak lub mniej niż rok."

    Otóż nie. "Then" i "than" to dwa różne słowa.

    > Dzięki za uwagi, te które uważam za słuszne uwzględniłem w ankiecie.
    > Nie wiem tylko czemu mam wrażenie że zostałeś osobiście dotknięty
    > przez te błędy w ankiecie :)

    Wprawdzie wrażenie jest mylne, ale faktycznie takim tonem jest napisany
    mój post.

    --
    Stanislaw Klekot