    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Antena ferrytowa na pasmo CB
    Date: Thu, 14 Feb 2013 18:42:58 +0100

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:kfis8h$bc2$1@node1.news.atman.pl...
    > I co udało się w końcu namierzyć bekacza? Bo z opowiadania Variego
    > doszedłem do wniosku że to on walił anteną kierunkową prosto w przemiennik
    > na kominie.

    Ale nie bekał.
    Mnie zresztą, też oskarżono o bekanie i suńsiatt (imię, nazwisko i znak
    znane...) mi nasłał inszpekcyję, z policyją włącznie. Dzięki tek kontroli
    mogłem niemal oficjalnie oczyścić się z zarzutów - bekacz bekał, gdy pan
    inspektor siedział jeszcze u mnie. A skoro tak, a zostałem nieformalnie
    oskarżony o coś, czego nie było - nauczyłem się bekać i umiem to robić na
    zawołanie. Ale nie do radia. Radio jest do gadania. Może raz bąka do
    mikrofonu puściłem 20 lat temu, to wszystko.
    A czemu tak miałem? Bo byłem jednym z tych niepokornych. Nie zgadzałem się
    np. na taki stan rzeczy, że za dostęp do packet-radio w Warszawie
    wprowadzony został "abonament", niby niewiele, 3 PLN, tzw. "dobrowolny
    obowiązek". Ale "dostawało się" za to sieć, której można powiedzieć, nie
    było, a jeśli, to nie działała, w rezultacie szybciej było by chyba użyć CW,
    czy nawet SSB. Ja po prostu nie chciałem wyrzucać swych pieniędzy w błoto,
    natomiast byłem gotów wesprzec wszystkimi swymi siłami coś, co było by tego
    warte. Były to właśnie czasy bekacza, to znaleźli parę kozłów ofiarnych...
    Mnie tylko radio formalnie uziemili (bo było), to nowe kupiłem :P