  • Data: 2019-04-28 01:42:38
    Temat: Re: Aparat do robienia zdjec samochodom
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Filip454" q9vc0a$s68$...@d...me

    > Po co zatem ma płacić za wymienność optyki?

    To znajdź lepszy aparat o takich właściwościach do 1200 zł. Droga wolna.

    > Do portretów (jak i nieruchomych samochodów) lepsze są stałki. Co
    > gorsza -- czasami (żeby nie napisać, że zazwyczaj) lepiej okropić
    > z krótszej stałki niż wydłużyć słabym ZOMMem.

    > Niemniej?
    >
    >   niemniej wyraz uwydatniający, że coś się dzieje, ma miejsce
    >   wbrew temu, czego w danej sytuacji można oczekiwać; mimo to
    >
    >   Była zaskoczona wizytą, niemniej przyjęła gości serdecznie.

    Odpowiem w podobnie elokwentny sposób: a kupa była już robiona, czy
    nadal masz zatwardzenie? ^^

    Tak samo ja się mogę przyczepić do twojej "flashki", "RAM-ki" itp.
    Czytanie tych zapożyczeń przyprawia o mdłości.

    W języku polskim mamy o wiele lepiej brzmiące odpowiedniki, jak np.
    pamięć flash, pamięć RAM (jeśli już czepiamy się czystej polszczyzny).

    > Kolory ma fajne PS/CC, nie Canon. ;)

    Lustrzanki Canona są jednymi z najlepiej odwzorowujących barwy
    lustrzankami - fakt. Poczytaj sobie.

    > IMO do takich zdjęć warto pokusić się o wózeczek, światła, tła
    > i całą resztę... Wózeczek może nie mieć swego napędu i serwosterowania. ;)

    Nie wiem, ja tam na miejscu autora kupiłbym po prostu jedną z tych
    lustrzanek + obiektyw 18-55 lub 18-135. To jest chyba najlepiej
    wypośrodkowana opcja ze wszystkich.

    Może jeszcze do zdjęć autor ma zatrudnić hostessy i panie od makijażu,
    ew. dodatkowo mechanika samochodowego, czy co tam jeszcze "zabawnego"
    wymyślisz?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]