    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Aparat do robienia zdjec samochodom
    Date: Mon, 29 Apr 2019 19:21:24 +0200

    > 'Pamięć RAM' to kiepski pomysł -- 'memory' to 'pamięć'.
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/RAM

    Miej na uwadze, że tu definiujemy też rodzaj tej pamięci. Bo memory to
    może być moje o banialukach z twoich postów ^^

    > Poczytałem -- Ciebie.

    To może przeczytaj (a nie poczytaj) jeszcze raz i ze zrozumieniem.

    > Proponuję proste rozwiązania -- Ty proponujesz lustrzankę, powołując
    > się na bokeh, tak jakby bokeh był znamienny lustrzankom. Lustrzanki
    > latami górowały szybkością ostrzenia nad innymi rozwiązaniami. Tu
    > ani szybkość ostrzenia nie jest potrzebna, ani lustrzanki nie górują
    > już nad innymi rozwiązaniami szybkością ostrzenia opartą o detekcję fazy...

    Znów brak ci argumentów, więc zaczynasz bajdurzyć i wyciągać moje
    wypowiedzi z kontekstu.

    Przeczytaj mój poniższy wycinek z postu jeszcze raz bo nie mam do ciebie
    siły. Od następnego postu ignoruję wszystkie posty, które napiszesz. Już
    dodałem filtr.

    > Może po to, żeby coś uwiecznić na fotografii w bardziej atrakcyjnej formie i mieć
    kontrolę nad wieloma parametrami podczas robienia zdjęć? Może po to, żeby mieć ładny
    bokeh?

    No patrz, rzeczywiście polecam lustrzankę, powołując się TYLKO na bokeh.

    Lustrzanki na pewno górują nad smartfonami, czyli tym co proponujesz, a
    tymczasem my wciąż czekamy na twoją propozycję stricte sprzętu
    fotograficznego dla autora. Jak na razie, poza przytykami do mnie
    (zresztą niesłusznymi), nie pomogłeś autorowi W OGÓLE.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]