  • 1. Data: 2012-06-28 12:26:47
    Temat: Aplikacja do monitoringu opearatorów - Samsung Galaxy S2 (Android 4.0.3)
    Od: Artur Dębski <a...@g...com>

    Witam wszystkich.
    Polećcie mi proszę jakąś aplikację na Samsunga Galaxy S2 (Android
    4.0.3)
    którą mogę monitorować jakość dostepu do polskich operatorów sieci
    komórkowych.
    Chodzi mi o aplikację podobną funkcjonalnością do aplikacji na Nokię:

    http://www.developer.nokia.com/info/sw.nokia.com/id/
    324866e9-0460-4fa4-ac53-01f0c392d40f/Nokia_Energy_Pr
    ofiler.html

    http://www.developer.nokia.com/Resources/Tools_and_d
    ownloads/Other/Nokia_Energy_Profiler/Quick_start.xht
    ml

    w/w aplikacja została mi polecona jako aplikacja do przydatna celów
    badawczych - głownie chodzi o wylistowanie wszstkich możliwych
    operatorów dostepnych w danym miejscu oraz pomiar siły sygnału tych
    operatorów.

    Dziękuję z góry

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl
    http://www.amt.pl

  • 2. Data: 2012-06-30 19:48:29
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-06-28 12:26, Artur Dębski pisze:
> [...]
    ofiler.html

    > http://www.developer.nokia.com/Resources/Tools_and_d
    ownloads/Other/Nokia_Energy_Profiler/Quick_start.xht

    G-MoN z marketu, ale nie wiem czy do konca spelni on oczekiwania

  • 3. Data: 2012-07-04 22:49:53
    Od: Artur Dębski <a...@g...com>

    On 30 Cze, 19:48, lukz <l...@v...pl> wrote:

    /324866e9-0460-4fa...

    downloads/Other/No...

    > G-MoN z marketu, ale nie wiem czy do konca spelni on oczekiwania

    Dzieki, juz zainstalowalem, tylko mam komunikat - w zakladce 2G/3G -
    No cell tower information found! A proper CLF V3 is needed.
    Pogooglowalem troche i chodzi chyba o jakis pliczek z lokalizacjami
    stacji - jak to ugryzc? skad pobrac taki pliczek i gdzie go wrzucic?

    Dzieki

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl
    http://www.amt.pl

  • 4. Data: 2012-07-05 04:35:29
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Artur Dębski (a...@g...com)
    in news:7f63d356-fdae-4d41-a81f-382a80f01c44@a8g2000vbk
    .googlegroups.com

> [...]
    > Pogooglowalem troche i chodzi chyba o jakis pliczek z lokalizacjami
    > stacji - jak to ugryzc? skad pobrac taki pliczek i gdzie go wrzucic?

    Stąd:
    http://btsearch.pl/nobbimonitor.php

    Z Netmonitorem na Androida działa.

    Pozdrawiam,
    MSz

  • 5. Data: 2012-07-05 22:38:36
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-07-04 22:49, Artur Dębski pisze:

> [...]
    > Pogooglowalem troche i chodzi chyba o jakis pliczek z lokalizacjami
    > stacji - jak to ugryzc? skad pobrac taki pliczek i gdzie go wrzucic?

    Tak jak juz napisano, plik ten mozna sobie wygenerowac na stronie
    btsearch.pl, a pozniej wrzucic do folderu tego programu. Calkiem ladnie
    to pozniej wszystko dziala