  • 41. Data: 2014-06-10 11:33:32
    Temat: Re: Aplikacja do obróbki danych HEX/kod U2/RS232
    Od: Mario <m...@...pl>

    On 2014-06-10 10:31, bartekltg wrote:

    > AL zwrócił Ci uwagę, że C:B to IDE. Zamiast wtedy wyjaśnić, co
    > dokładnie miałeś na myśli odpowiedziałeś, że "Visual Studio to
    > też jest IDE" co mocno sugerowało jakieś poplątanie pojęć.

    Przecież instalacja kobyły to nie oznacza instalacji kompilatora tylko
    całego środowiska.

    > No i pewnie znowu myślisz w miarę dobrze, a piszesz tak, że
    > ciężko się zgodzić. Nie ma żadnego roztrząsania. Jest kompilator
    > w VS i jest IDE w VS. Obu można używać niezależnie. To są różne
    > obiekty, tylko rozdawane/sprzedawane w pakiecie.

    Codebloks i dev-c++ to też jest IDE i kompilator dostarczane w pakiecie.
    Można używać razem albo niezależnie. Tylko że IDE pochodzi od innego
    dostawcy niż kompilator. Nie ma to znaczenia z punktu widzenia kogoś kto
    chce sobie zainstalować pakiet i użyć do napisania małego programiku.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 42. Data: 2014-06-10 16:37:00
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 08.06.2014 03:08, A.L. wrote:

    > Googla qu.... nie masz? Wiesz co to jest awk albo sed?
    >
    > http://stackoverflow.com/questions/4614775/convertin
    g-hex-to-decimal-in-awk-or-sed

    > A.L.

    Nie znam skryptów basha, nie chce go poznać, nie mam na to czasu.

    Jakub Rakus

  • 43. Data: 2014-06-10 21:07:11
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jakub Rakus <s...@o...pl> napisał(a):
    g-hex-to-decimal-in-a
    > Nie znam skryptów basha, nie chce go poznać, nie mam na to czasu.

    Nie basha, tylko awk lub sed.
    Nie rozumiem o co Ci chodzi. Masz czas pisać na grupę, ale nie masz czasu na
    napisanie 10-linijkowego programu w C. Z resztą nawet te parę linijek Ci tu
    dwie osoby napisały, i nawet dziękuję nie usłyszały.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 44. Data: 2014-06-10 22:37:11
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 10.06.2014 21:07, Grzegorz Niemirowski wrote:

> [...]
    > czasu na napisanie 10-linijkowego programu w C. Z resztą nawet te parę
    > linijek Ci tu dwie osoby napisały, i nawet dziękuję nie usłyszały.

    Bo do niczego mi się to nie przyda. Nie wszyscy programują w C/C++.

    Jakub Rakus

  • 45. Data: 2014-06-10 22:51:21
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-06-10 22:37, Jakub Rakus pisze:

    > Bo do niczego mi się to nie przyda. Nie wszyscy programują w C/C++.

    Jakbyś od razu napisał w czym programujesz to może by ci ktoś do tego
    czasu pomógł.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 46. Data: 2014-06-10 22:53:24
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Bo do niczego mi się to nie przyda. Nie wszyscy programują w C/C++.

    To mogłeś sobie napisać w Pascalu czy Basicu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 47. Data: 2014-06-11 04:04:55
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 10 Jun 2014 16:37:00 +0200, Jakub Rakus <s...@o...pl>
    wrote:

    g-hex-to-decimal-in-awk-or-sed

    >Nie znam skryptów basha, nie chce go poznać, nie mam na to czasu.

    Awk to awk. To nei zaden "skrypt basha" tylko jezyk programwoawnia.
    Dostepny rowneiz pod windows.

    A na co masz czas? Na pisanie po grupie i zawracanie ludziom glowy?

    A.L.

  • 48. Data: 2014-06-11 10:43:20
    Od: j...@g...com

    On Tuesday, June 10, 2014 4:37:00 PM UTC+2, Jakub Rakus wrote:
    > Nie znam skrypt�w basha, nie chce go pozna�, nie mam na to czasu.

    I tu jest sedno problemu : nie chce mi sie bo cos tam.

    W ramach motywowania odpowiem w ten sposob:
    Do pracy z mikro kontrolerami, np. Cortex-M potrzebuje:
    - do kompliacji i budowania: bash oraz make
    - do programowania uC : C/C++ oraz jakis RTOS, np. eCos
    - do tworzenia aplikacji na hosta (akwizycja + obrobka danych) : C/C++, Python i
    jakies GUI, np. QT.
    - i przydatna tez jest "kobyla" do obliczen inzynierskich typu Matlab lub klony

    Bez tego ani rusz, o czym przekonales sie na wlasnym przykladzie.

    Z inzynierskim pozdrowieniem,
    jerzy

  • 49. Data: 2014-06-11 12:38:55
    Od: bartekltg <b...@g...com>

> [...]
    > czasu na napisanie 10-linijkowego programu w C. Z resztą nawet te parę
    > linijek Ci tu dwie osoby napisały, i nawet dziękuję nie usłyszały.

    Nie chciało mu się nawet uściślić problemu podając dwa przykłady:)

    Pewnie oczekuje, że na każdą pierdołę jest program. 19 bitowe U1 ;)

    BTW, całe zagadnienie da się zrobić na palcach w czymkolwiek co umie
    odczytać hex i ma if'a. Choćby nieszczęsnym calcu;-)
    Jeśli liczba (wczytana 'bez znaku') jest większa równa niż 2^coś
    odejmujemy 2*2^coś.

    pzdr
    bartekltg

  • 50. Data: 2014-06-11 17:32:14
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 11.06.2014 04:04, A.L. wrote:

    > A na co masz czas? Na pisanie po grupie i zawracanie ludziom glowy?

    Zastanów się dobrze, kto tu traci czas na pisanie na grupie. Nikt nie ma
    obowiązku tu odpowiadać, nie dzwonie do nikogo po nocach. Napisałem
    jeden post, pod tym rozwinęła się dyskusja na 50 postów o wszystkim i o
    niczym, to kto tu ma za dużo wolnego czasu?

    Jakub Rakus